Page 118 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 118
PRIMERJALNE SOGOVORNIK A SOGOVORNIK B
ZNAČILNOSTI
IZJAVA KODA IZJAVA KODA
»Težava je bil sprem-
ljevalec, ki mi je pri-
padal v času šolan-
ja. Bilo je težko, ker
ni imel ne primerne-
ga znanja ne prim- Spremljevalec osebe
ernega odnosa do s CP z nezadostnim
mene. /…/ znanjem in neprim-
Strokovnjaki nam ernim odnosom
ne znajo ali pa ce-
lo nočejo prisluh- Izključevanje osebe s
niti. Sem mnenja, CP iz procesa pomoči Učitelji in strokovni
da je treba člove- in neupoštevanje »V šoli me nikoli ni ni- delavci ne prisluhne-
ka, ki potrebuje po- njenega mnenja hče poslušal. S tem jo osebi s CP
moč, poslušati in ta predvsem mislim
Težave na po- nam bo sam pove- Neustrezna in neko- učitelje in strokovne Neuspešno iskan-
dročju strokovne dal, kako mu lahko ristna pomoč v šoli in delavce. Nisem je sogovornika pri
obravnave pomagamo. /…/ drugje našel nobenega so- strokovnih delavcih,
Velikokrat dobimo govornika, ki bi me ki bi ga razumeli
pomoč tako v šoli in Neprilagodljiv šol- poskušal razumeti in
tudi drugje, ki nam ski sistem po prin- bi mi pomagal tako, Pomoč, ki ne ustreza
118 ne ustreza in ne ko- cipu otrok s CP se pri- kot sem jaz želel.« potrebam in predsta-
vam osebe s CP
risti. /…/ lagaja šoli
Kot sem že omenil, se
morajo osebe s pose- Učitelji učenca s CP
bnimi potrebami pri- ne dojemajo kot izziv,
lagajati šolskemu sis- preko katerega bi se
temu, namesto da bi lahko naučili veliko
se šolski sistem prila- novega
godil nam. /…/
Učitelji nas ne do-
jemajo kot izziv in
priložnost, da se tudi
sami česa naučijo.«
raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
ZNAČILNOSTI
IZJAVA KODA IZJAVA KODA
»Težava je bil sprem-
ljevalec, ki mi je pri-
padal v času šolan-
ja. Bilo je težko, ker
ni imel ne primerne-
ga znanja ne prim- Spremljevalec osebe
ernega odnosa do s CP z nezadostnim
mene. /…/ znanjem in neprim-
Strokovnjaki nam ernim odnosom
ne znajo ali pa ce-
lo nočejo prisluh- Izključevanje osebe s
niti. Sem mnenja, CP iz procesa pomoči Učitelji in strokovni
da je treba člove- in neupoštevanje »V šoli me nikoli ni ni- delavci ne prisluhne-
ka, ki potrebuje po- njenega mnenja hče poslušal. S tem jo osebi s CP
moč, poslušati in ta predvsem mislim
Težave na po- nam bo sam pove- Neustrezna in neko- učitelje in strokovne Neuspešno iskan-
dročju strokovne dal, kako mu lahko ristna pomoč v šoli in delavce. Nisem je sogovornika pri
obravnave pomagamo. /…/ drugje našel nobenega so- strokovnih delavcih,
Velikokrat dobimo govornika, ki bi me ki bi ga razumeli
pomoč tako v šoli in Neprilagodljiv šol- poskušal razumeti in
tudi drugje, ki nam ski sistem po prin- bi mi pomagal tako, Pomoč, ki ne ustreza
118 ne ustreza in ne ko- cipu otrok s CP se pri- kot sem jaz želel.« potrebam in predsta-
vam osebe s CP
risti. /…/ lagaja šoli
Kot sem že omenil, se
morajo osebe s pose- Učitelji učenca s CP
bnimi potrebami pri- ne dojemajo kot izziv,
lagajati šolskemu sis- preko katerega bi se
temu, namesto da bi lahko naučili veliko
se šolski sistem prila- novega
godil nam. /…/
Učitelji nas ne do-
jemajo kot izziv in
priložnost, da se tudi
sami česa naučijo.«
raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes