Page 118 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 118
PRIMERJALNE SOGOVORNIK A SOGOVORNIK B
ZNAČILNOSTI

IZJAVA KODA IZJAVA KODA

»Težava je bil sprem-

ljevalec, ki mi je pri-

padal v času šolan-

ja. Bilo je težko, ker

ni imel ne primerne-

ga znanja ne prim- Spremljevalec osebe

ernega odnosa do s CP z nezadostnim

mene. /…/ znanjem in neprim-

Strokovnjaki nam ernim odnosom

ne znajo ali pa ce-

lo nočejo prisluh- Izključevanje osebe s

niti. Sem mnenja, CP iz procesa pomoči Učitelji in strokovni

da je treba člove- in neupoštevanje »V šoli me nikoli ni ni- delavci ne prisluhne-

ka, ki potrebuje po- njenega mnenja hče poslušal. S tem jo osebi s CP

moč, poslušati in ta predvsem mislim

Težave na po- nam bo sam pove- Neustrezna in neko- učitelje in strokovne Neuspešno iskan-
dročju strokovne dal, kako mu lahko ristna pomoč v šoli in delavce. Nisem je sogovornika pri
obravnave pomagamo. /…/ drugje našel nobenega so- strokovnih delavcih,
Velikokrat dobimo govornika, ki bi me ki bi ga razumeli

pomoč tako v šoli in Neprilagodljiv šol- poskušal razumeti in

tudi drugje, ki nam ski sistem po prin- bi mi pomagal tako, Pomoč, ki ne ustreza

118 ne ustreza in ne ko- cipu otrok s CP se pri- kot sem jaz želel.« potrebam in predsta-
vam osebe s CP
risti. /…/ lagaja šoli

Kot sem že omenil, se

morajo osebe s pose- Učitelji učenca s CP

bnimi potrebami pri- ne dojemajo kot izziv,

lagajati šolskemu sis- preko katerega bi se

temu, namesto da bi lahko naučili veliko

se šolski sistem prila- novega

godil nam. /…/

Učitelji nas ne do-

jemajo kot izziv in

priložnost, da se tudi

sami česa naučijo.«

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123