Page 283 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 283
o avtorjih

where she researched the construction of motherhood and femininity in
late modernity. Since october 2015, she is an early stage researcher at Edu-
cational Research Institute and continues her studies at Faculty of Educati-
on, University of Ljubljana, where she is writing her PhD dissertation in the
field of education and feminist theory.
Mojca Rep – uni. dipl. vars., mag. vars., zaključeno pedagoško andragoško
izobraževanje, doktorska kandidatka na Evropski pravni fakulteti, sodnica
porotnica na Okrožnem sodišču Celje od marca 2016, članica programske-
ga odbora Pravosodje in pravna država (mojca_rep@yahoo.com).
Mojca Rep – BA and MA in Criminal Justice, Pedagogical Andragogical
education completed, PhD candidate at European Faculty of Law, Associa-
te judge at the District Court Celje from March 2016, a member of the Pro-
gram Committee Justice and the Rule of law (mojca_rep@yahoo.com).
Tomaž Čas – uni. dipl. iur, mag. uir, doktor obramboslovja, izredni profe-
sor za varnostne vede na Fakulteti za varnostne vede, Evropski pravni fa-
kulteti in Fakulteti za podiplomske državne in evropske študije, Šolskem
centru Kranj in na Čas – Zasebni šoli za varnostno izobraževanje (tina.
cas@siol.net).
Tomaž Čas - BA in Law, LLM, PhD in Defence Studies, Associate profes-
sor in security sciences at the Faculty of Criminal Justice and Security, The
European Faculty of Law and Graduate School of Government and Euro-
pean Studies,  at the Kranj School Centre and Čas - Private School for se-
curity education (tina.cas@siol.net).
Urška Štremfel, doktorica politoloških znanosti, je znanstvena sodelavka
na Pedagoškem inštitutu, pri svojem raziskovalnem delu pa sodeluje tudi
v Centru za politološke raziskave na Fakulteti za družbene vede Univer-
ze v Ljubljani. Njen znanstvenoraziskovalni interes predstavlja evropsko
sodelovanje na področju izobraževanja in njegov vpliv na nacionalni izo-
braževalni prostor. V tem okviru posebno pozornost namenja vlogi med-
narodnih raziskav pri oblikovanju slovenske izobraževalne politike in iz-
obraževalnih praks slovenskih šol ter razvoju na podatkih temelječega
izobraževanja. Je koordinatorica priprave znanstvenih podlag v evropskem
projektu TITA (Medsektorski pristop k obravnavi zgodnjega opuščanja šo-
lanja: inovativna usposabljanja, pripomočki in dejavnosti).
Urška Štremfel, PhD, is a research fellow at the Educational Research In-
stitute in Ljubljana and part-time research fellow at the Centre for Politi-
cal Science Research at the Faculty of Social Sciences, University of Ljublja-
na. Her research interests include the European aspects of policy analysis,

283
   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288