Page 288 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 288
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes
Ana Mlekuž je diplomirana politologinja, magistrica znanosti s področja
mednarodne ekonomije in je zaposlena kot raziskovalka na Pedagoškem
inštitutu. Področje njenega raziskovanja je finančna pismenost, poleg tega
pa je tudi upravljavka podatkovnih baz za Mednarodno raziskavo drža-
vljanske vzgoje in izobraževanja (ICCS 2009) in Evropsko raziskavo o jezi-
kovnih kompetencah (ESLC 2011) ter (so)avtorica znanstvenih in strokov-
nih člankov s področja mednarodnih raziskav znanja.
Ana Mlekuž holds a B. A. in political sciences and M. A. in the field of in-
ternational economics. She is a researcher at the Educational Research In-
stitute in Ljubljana, her field of research is financial literacy. She is also data
manager for International Civic and Citizenship Education Study (ICCS
2009) and European Survey on Language Competences (ESLC 2011) and a
co-author of several scientific articles in the field of international large sca-
le assessments.
Mag. Karmen Svetlik je diplomirala iz kemije in fizike na Pedagoški fakul-
teti v Ljubljani ter magistrirala iz kemijskega izobraževanja na Naravo-
slovnotehniški fakulteti v Ljubljani. Zaposlena je kot raziskovalka na Pe-
dagoškem inštitutu. Deluje na mednarodnih študijah, kot koordinator za
naravoslovje na Mednarodni raziskavi trendov znanja matematike in nara-
voslovja (TIMSS) od leta 2005 dalje: vzorčenje, priprava instrumentarija in
preizkusov znanja za zbiranje podatkov, vodenje zbiranja podatkov in gra-
ditev podatkovnih baz in poročanje o znanju naravoslovnih področij med
učenci v osnovni šoli (kemija, fizika, biologija, geografija) in gimnaziji (fi-
zika).
Mag. Karmen Svetlik graduated in chemistry and physic, Faculty of Edu-
cation – University in Ljubljana and Master in Chemistry education, Fa-
culty of Natural sciences and Engineering, University in Ljubljana. She is
a researcher at the Educational Research Institute in Ljubljana. She is wor-
king in international studies, as science coordinator in Trends in Internati-
onal Mathematics and Science Study since 2005: sampling, preparation and
testing instruments for data collection, management data collection and
construction of databases and reporting knowledge of science fields among
students in elementary school (chemistry, physics, biology, geography) and
high school (physics).
Jana Hafner, univerzitetno diplomirana pedagoginja, zaposlena na Srednji
vzgojiteljski šoli in gimnaziji Ljubljana, jana.hafner@svsgl.si, 01/56-51-739.
Jana Hafner (BA of pedagogy) is employed at the Secondary Grammar
school for pedagogy in Ljubljana, jana.hafner@svsgl.si 01 / 56-51-739.
288
Ana Mlekuž je diplomirana politologinja, magistrica znanosti s področja
mednarodne ekonomije in je zaposlena kot raziskovalka na Pedagoškem
inštitutu. Področje njenega raziskovanja je finančna pismenost, poleg tega
pa je tudi upravljavka podatkovnih baz za Mednarodno raziskavo drža-
vljanske vzgoje in izobraževanja (ICCS 2009) in Evropsko raziskavo o jezi-
kovnih kompetencah (ESLC 2011) ter (so)avtorica znanstvenih in strokov-
nih člankov s področja mednarodnih raziskav znanja.
Ana Mlekuž holds a B. A. in political sciences and M. A. in the field of in-
ternational economics. She is a researcher at the Educational Research In-
stitute in Ljubljana, her field of research is financial literacy. She is also data
manager for International Civic and Citizenship Education Study (ICCS
2009) and European Survey on Language Competences (ESLC 2011) and a
co-author of several scientific articles in the field of international large sca-
le assessments.
Mag. Karmen Svetlik je diplomirala iz kemije in fizike na Pedagoški fakul-
teti v Ljubljani ter magistrirala iz kemijskega izobraževanja na Naravo-
slovnotehniški fakulteti v Ljubljani. Zaposlena je kot raziskovalka na Pe-
dagoškem inštitutu. Deluje na mednarodnih študijah, kot koordinator za
naravoslovje na Mednarodni raziskavi trendov znanja matematike in nara-
voslovja (TIMSS) od leta 2005 dalje: vzorčenje, priprava instrumentarija in
preizkusov znanja za zbiranje podatkov, vodenje zbiranja podatkov in gra-
ditev podatkovnih baz in poročanje o znanju naravoslovnih področij med
učenci v osnovni šoli (kemija, fizika, biologija, geografija) in gimnaziji (fi-
zika).
Mag. Karmen Svetlik graduated in chemistry and physic, Faculty of Edu-
cation – University in Ljubljana and Master in Chemistry education, Fa-
culty of Natural sciences and Engineering, University in Ljubljana. She is
a researcher at the Educational Research Institute in Ljubljana. She is wor-
king in international studies, as science coordinator in Trends in Internati-
onal Mathematics and Science Study since 2005: sampling, preparation and
testing instruments for data collection, management data collection and
construction of databases and reporting knowledge of science fields among
students in elementary school (chemistry, physics, biology, geography) and
high school (physics).
Jana Hafner, univerzitetno diplomirana pedagoginja, zaposlena na Srednji
vzgojiteljski šoli in gimnaziji Ljubljana, jana.hafner@svsgl.si, 01/56-51-739.
Jana Hafner (BA of pedagogy) is employed at the Secondary Grammar
school for pedagogy in Ljubljana, jana.hafner@svsgl.si 01 / 56-51-739.
288