Page 280 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 280
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes

no predvsem v sisteme, institucije in reformne procese v visokem šolstvu
s področja internacionalizacije, upravljanja in pogojev akademskega dela;
internacionalizacijo visokega šolstva in stališč delodajalcev, vezanih na za-
posljivost študentov z mednarodnimi izkušnjami. Je avtorica in soavtorica
več publikacij s teh področij.
Alenka Flander, PhD, is the Director of the Centre of the Republic of Slo-
venia for Mobility and European Educational and Training Programmes
(CMEPIUS), the key institution for promoting and developing internatio-
nal cooperation in education and training in Slovenia. For almost 20 years,
she has been working in the area of international cooperation both at home
and abroad. Her research focuses primarily on systems, institutions and re-
form processes in higher education in the field of internationalization, ma-
nagement and the conditions of academic work; the internationalization of
higher education and the position of employers related to the employability
of students with international experience. She is the author and co-author
of several publications from these fields.
Maruša Komotar je doktorska študentka edukacijskih ved na Pedagoški fa-
kulteti Univerze v Ljubljani. V doktorski disertaciji se raziskovalno ukvar-
ja s primerjalno analizo internacionalizacije in zagotavljanja kakovosti v
slovenskem in nizozemskem visokem šolstvu v »predbolonjskem« obdob-
ju (1980–1999) in v kontekstu bolonjskega procesa (od 1999 dalje). Univer-
zitetni študij pedagogike in sociologije je zaključila na Filozofski fakulteti
Univerze v Ljubljani.
Maruša Komotar is a doctoral student of Educational Sciences at Faculty
of Education, University of Ljubljana. Research in her doctoral disserta-
tion is focused on comparative analysis of internationalisation and qua-
lity assurance in Slovenian and Dutch higher education in »pre-Bologna«
(1980–1999) and Bologna process phase (1999 onwards). She completed uni-
versity studies of Educational Sciences and Sociology at Faculty of Arts,
University of Ljubljana.
Jana Rapuš Pavel je docentka na Oddelku za socialno pedagogiko na Pe-
dagoški fakulteti v Ljubljani. Raziskovalno se usmerja na področje soci-
alnopedagoških intervencij različnih oblik dela s posameznimi ranljivimi
skupinami (mentorstvo in mentorski modeli, brezposelni mladi, otroci s
čustvenimi in vedenjskimi težavami, ranljive družine). V zadnjem obdobju
se v projektih akcijskega raziskovanja posveča uvajanju prožnih oblik pod-
pore ranljivim družinam.

280
   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285