Page 208 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 208
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes

Vsi štirje regresijski modeli so statistično značilni, model na sloven-
skih podatkih pojasni največ odstotkov variance v dosežku finančne pi-
smenosti, in sicer 16 %. Model na flamskih podatkih pojasni 11 % variance v
dosežku finančne pismenosti, na italijanskih podatkih 8 %, kar je najmanj-
ši odstotek pojasnjene variance med izbranimi modeli, na mednarodnih
podatkih pa model pojasni 13 % variance v dosežku finančne pismenosti.

Tabela 13: Regresijski model napovedovanja dosežka pri finančni pismenosti s spolom,
z ekonomskim, socialnim in kulturnim statusom, z učenjem upravljanja denarja
ter s pogovorom o denarnih zadevah na podvzorcu 1.

b (s. e.) β (s. e.) R2* (s. e.)
0,21 (0,01)
Mednarodno povprečje 0,03 (0,01)* 0,21 (0,01)
0,36 (0,01)*
konstanta 499,98 (1,52) -0,09 (0,01)*
0,01 (0,01)
spol 2,48 (1,08)* -0,08 (0,01)*
0,05 (0,01)*
ekonomski, socialni in kulturni status 36,94 (1,22)* 0,03 (0,01)*

učenje o upravljanju z denarjem kot poseben -10,63 (1,40)* 0,01 (0,05)
predmet v šoli 0,41 (0,06)*
-0,21 (0,04)*
učenje o upravljanju z denarjem znotraj predme- 1,03 (1,20) 0,01 (0,06)
ta v šoli -0,15 (0,05)
0,03 (0,06)
učenje o upravljanju z denarjem pri aktivnosti iz- -7,26 (1,11)* -0,02 (0,05)
ven šole

pogovor s starši 6,83 (1,57)*

pogovor s prijatelji 3,35 (1,24)*

Slovenija

konstanta 459,42 (7,26)

spol 1,15 (4,70)

ekonomski, socialni in kulturni status 43,34 (5,71)*

učenje o upravljanju z denarjem kot poseben -30,00 (6,17)*
predmet v šoli

učenje o upravljanju z denarjem znotraj predme- 0,76 (6,56)
ta v šoli

učenje o upravljanju z denarjem pri aktivnosti iz- -14,84 (5,13)
ven šole

pogovor s starši 3,67 (8,37)

pogovor s prijatelji -2,01 (5,40)

208
   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213