Page 171 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 171
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju – kdo r aziskuje, k aj, k ako in čemu?

šoli. Teoretska izhodišča in empirične ugotovitve (209–230). Ljubljana: Za-
vod RS za šolstvo.
Marentič Požarnik, B., idr. (1993a). Okolje in šolske iniciative. Zgodba nekega
projekta. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Marentič Požarnik, B., Skerbinek, M., Murko, S., in Mlakar, J. (1993b). Torn
between action and reflection: some dilemmas of pedagogical support
persons in ENSI. Educational Action Research, 3(1993), 469–486.
Maykut, P., in Morehouse, R. (1994). Beginning Qualitative Research. A Philo-
sophic and Practical Guide. The Falmer Press.
Mažgon, J. (2008). Razvoj akcijskega raziskovanja na temeljnih postavkah kva-
litativne metodologije. Razprave FF. Ljubljana: ZRI FF.
Messner, E., in Rauch, F. (1995). Dilemmas of Facilitating Action Research.
Educational Action Research, 3(1), 41–54.
Sagadin, J. (1989). Paradigmatska plat akcijskega in tradicionalnega empirične-
ga pedagoškega raziskovanja v luči objektivnosti in resničnosti znanstve-
nih spoznanj. Sodobna pedagogika, 39(7–8), 335–340.
Sagadin, J. (1990). Umestitev akcijskega raziskovanja v celoto empiričnega pe-
dagoškega raziskovanja. Sodobna pedagogika, 40(7–8), 355–362.
Vogrinc, J., in Valenčič Zuljan, M. (2007). Učiteljevo raziskovanje – najodlič-
nejša pot v procesu učiteljevega didaktičnega inoviranja. Vzgoja in izobra-
ževanje, XXXVI(5), 4–11.
Walker, R. (1998). Classroom Research as an Academic Field. Geelong: Deakin
University.

171
   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176