Page 170 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 170
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes
Altrichter, H., in Posch P. (1991). Učitelji raziskujejo svoj pouk. Vzgoja in
izobraževanje, 2(1992), 12–22
Brejc, M., in Erčulj, J., ur. (ur.). (2009). Ravnatelji raziskujejo svoje delo. Akcijs-
ko raziskovanje. Kranj: Šola za ravnatelje
Carr W., in S. Kemmis. (1986). Becoming Critical: Knowing through action rese-
arch. Victoria, Deakin University.
Cerar, M., in B. Marentič Požarnik (ur.). (1990). Akcijsko raziskovanje v vzgoji
in izobraževanju. Ljubljana: Slovensko društvo pedagogov.
Elliott, J. (1990). Validating Case Studies. Westminster Studies in Education,
13, 47–60.
Gril, A., idr. (ur.). (2016). Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes? Zbornik
povzetkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Kemmis, S. R., McTaggart, B., Marentič Požarnik, B. in Skalar, M. (1990). Kako
se lotimo akcijskega raziskovanja v šoli. Radovljica: Didakta
Krek, J., idr. (ur.). (2008). Učitelj v vlogi raziskovalca: akcijsko raziskovanje na
področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta
Malderez, A., in B. Kogoj. (2001). Refleksija v šolski praksi. Akcijske raziskave
učiteljic angleščine v Sloveniji. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, The Briti-
sh Council.
Marentič Požarnik, B. (1984). Akcijsko raziskovanje - možnost, da postane uči-
telj subjekt pedagoškega raziskovanja in svojega izobraževanja. Vzgoja in
izobraževanje, 6, 8–15.
Marentič Požarnik, B. (1993). Akcijsko raziskovanje – spodbujanje učiteljevega
razmišljanja in profesionalne rasti. Ali: Kako v šolstvu zbližati prakso te-
oretikov in teorije praktikov. Sodobna pedagogika, 44, 347–359.
Marentič Požarnik, B. (2001). Uspešna prenova terja enakopravnejši položaj al-
ternativne raziskovalne paradigme in učitelja raziskovalca. Sodobna pe-
dagogika, 51(2),: 64–81.
Marentič Požarnik, B. (2007). Nekatere dileme konzulentove vloge v načrtova-
nju, spremljanju in evalvaciji projektov na šolah. Vzgoja in izobraževanje,
XXXVI(5), 12–19.
Marentič Požarnik, B. (2013a). Uveljavljanje prvin akcijskega raziskovanja v
projektu bralna pismenost. Vzgoja in izobraževanje, XLIV(2–3), 16–21
Marentič Požarnik, B. (2013b). Vpliv projekta Opolnomočenje učencev z iz-
boljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja na profesionalno rast
učiteljev. V F. Nolimal in T. Novaković (ur.), Bralna pismenost v vrtcu in
170
Altrichter, H., in Posch P. (1991). Učitelji raziskujejo svoj pouk. Vzgoja in
izobraževanje, 2(1992), 12–22
Brejc, M., in Erčulj, J., ur. (ur.). (2009). Ravnatelji raziskujejo svoje delo. Akcijs-
ko raziskovanje. Kranj: Šola za ravnatelje
Carr W., in S. Kemmis. (1986). Becoming Critical: Knowing through action rese-
arch. Victoria, Deakin University.
Cerar, M., in B. Marentič Požarnik (ur.). (1990). Akcijsko raziskovanje v vzgoji
in izobraževanju. Ljubljana: Slovensko društvo pedagogov.
Elliott, J. (1990). Validating Case Studies. Westminster Studies in Education,
13, 47–60.
Gril, A., idr. (ur.). (2016). Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes? Zbornik
povzetkov. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Kemmis, S. R., McTaggart, B., Marentič Požarnik, B. in Skalar, M. (1990). Kako
se lotimo akcijskega raziskovanja v šoli. Radovljica: Didakta
Krek, J., idr. (ur.). (2008). Učitelj v vlogi raziskovalca: akcijsko raziskovanje na
področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta
Malderez, A., in B. Kogoj. (2001). Refleksija v šolski praksi. Akcijske raziskave
učiteljic angleščine v Sloveniji. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, The Briti-
sh Council.
Marentič Požarnik, B. (1984). Akcijsko raziskovanje - možnost, da postane uči-
telj subjekt pedagoškega raziskovanja in svojega izobraževanja. Vzgoja in
izobraževanje, 6, 8–15.
Marentič Požarnik, B. (1993). Akcijsko raziskovanje – spodbujanje učiteljevega
razmišljanja in profesionalne rasti. Ali: Kako v šolstvu zbližati prakso te-
oretikov in teorije praktikov. Sodobna pedagogika, 44, 347–359.
Marentič Požarnik, B. (2001). Uspešna prenova terja enakopravnejši položaj al-
ternativne raziskovalne paradigme in učitelja raziskovalca. Sodobna pe-
dagogika, 51(2),: 64–81.
Marentič Požarnik, B. (2007). Nekatere dileme konzulentove vloge v načrtova-
nju, spremljanju in evalvaciji projektov na šolah. Vzgoja in izobraževanje,
XXXVI(5), 12–19.
Marentič Požarnik, B. (2013a). Uveljavljanje prvin akcijskega raziskovanja v
projektu bralna pismenost. Vzgoja in izobraževanje, XLIV(2–3), 16–21
Marentič Požarnik, B. (2013b). Vpliv projekta Opolnomočenje učencev z iz-
boljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja na profesionalno rast
učiteljev. V F. Nolimal in T. Novaković (ur.), Bralna pismenost v vrtcu in
170