Page 141 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 141
problematičnost pr ehoda k »postfeministični enakosti spolov«

Wilkins, A. (2012). Push and Pull in the Classroom: Competition, Gender, and
the Neoliberal Subject. Gender and Education, XXIV(7), 765–781.

Viri

Arsenjuk, U., in Vidmar, D. (2015). Karierne poti doktoric in doktorjev znano-
sti, Ljubljana: Statistični urad Republike Slovenije.

Lynch, K., in Feeley, M. (2009). Gender and Education (and Employment). Gen-
dered Imperatives and Their Implications for Women and Men. Lessons
from Research for Policy Makers. European Commission. Najdeno 1. sep-
tembra 2016 na spletnem naslovu http://www.nesse.fr/nesse/activities/re-
ports/gender-report-pdf

Podprimo enakost med spoloma. Najdeno 10. septembra 2016 na spletnem na-
slovu http://www.uravnotezenost.si/

Vzgoja, izobraževanje in šport. Izzivi in usmeritve. Najdeno 5. januarja 2017 na
spletnem naslovu http://www.mddsz.gov.si/si/delovna_podrocja/enake_
moznosti/delovna_podrocja/vzgoja_izobrazevanje_in_sport/

141
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146