Page 110 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 110
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes

Slika 9: Primerjava testov pred (test A) in po (test B) usposabljanju v %.
Beležimo dvig znanja za 19,57 %. Pri tem je potrebno upoštevati, da so

samo predavanja in praktično delo z varnostniki dvignili nivo njihovega
znanja. Rezultat bi bil vsekakor bistveno boljši, če bi imeli udeleženci vsaj
nekaj časa možnost, da bi snov pred pisanjem drugega testa ponovili. Re-
zultate raziskave smo upoštevali pri pripravi notranjih usposabljanj za leto
2014, kjer smo vključili tudi tiste vsebine, za katere se je izkazalo, da bi jih
bilo smiselno vključiti glede na izkazano znanje pri testih v letu 2013 (Čas
in Rep, 2015; Čas in Rep, 2016).

Uspešnost izvedenih usposabljanj v letih 2014 in 2015
V primerjavi z letom 2013 smo v usposabljanja KCIVO vključili vse par-
tnerje in do 30. 10. 2014 zabeležili 12.35, v letu 2015 pa 1.002 vključitvi. V letu
2014 smo na podlagi rezultatov testov, ki so jih udeleženci pisali v letu 2013,
v notranje usposabljanje ponovno vključili vsebine, za katere je bilo ugoto-
vljeno, da jim povzročajo največ težav, ali pa je poznavanje teh vsebin iz-
jemnega pomena za kvalitetno delo varnostnega osebja. Na podlagi preje-
tih mnenj izvajalcev in udeležencev notranjih usposabljanj smo v letih 2014
in 2015 predvideli tudi zunanja usposabljanja (Čas in Rep, 2015; Čas in Rep,
2016), in sicer:

110
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115