Page 115 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 115
novi izzivi na področju izobr aževanja var nostnega osebja?

− usposobljeni so za gašenje začetnih požarov z različnimi gasilni-
ki;

− usposobljeni so zavarovati kraj kaznivega dejanja in kraje drugih
dogodkov;

− dodatno so usposobljeni za komuniciranje s problematičnimi
osebami.

Odziv partnerjev
Projekt KCIVO je bil tudi za vse zaposlene v partnerstvu potreben in več
kot dobrodošel, saj so tudi partnerji sami zaznali sledeče pozitivne spre-
membe (Rep, 2016):
− strokovnejše in zakonitejše opravljanje delovnih nalog zaradi no-

vopridobljenega znanja v skladu za Zakonom o zasebnem varova-
nju,
− razširjen obseg dela,
− zmanjšanje števila pritožb tudi za 100 %,
− povečanje števila zaposlenih zaradi večjega obsega posla do 71 %,
− večja samostojnost in suverenost pri opravljanju del,
− zmanjšanje števila ur absentizma do 28 %,
− sistemska ureditev izobraževanj v zasebno varnostnih družbah,
− razširitev znanja, ki je neposredno povezana z izvajanjem nalog
varovanja,
− 100-% prenos dobrih praks in izkušenj znotraj KCIVO,
− večja motivacija zaposlenih za delo, ki ga opravljajo, kar je posle-
dica dviga znanja.

Za zaključek: KCIVO – da ali ne?
V vseh letih izvajanja KCIVO smo aktivno spremljali uspešnost izvedenih
usposabljanj kot tudi zadovoljstvo udeležencev z njimi. Kar se tiče uspeš-
nosti izvedenih usposabljanj, smo bili 100-% uspešni. Skupna povprečna
ocena v letu 2013, kar se tiče zadovoljstva udeležencev, je bila 4,5, v letu
2014 je bila najnižja 4,02 in najvišja 4,64. V letu 2015 je bila skupna najniž-
ja povprečna ocena 4,42 in najvišja 4,76. Obenem pa so bili udeleženci zelo
zadovoljni tudi s samo vsebino in z usposabljanjem na splošno. Za veči-

115
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120