Page 185 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 185
l i t er at u r a

Vidmar, M. 2006. Vprašalniki – mama. Neobjavljeni prevodi vprašalnikov.
Ljubljana: Pedagoški inštitut.

———. 2007a. Vprašalnik za učiteljico/učitelja. Neobjavljen vprašalnik. Lju-
bljana: Pedagoški inštitut.

———. 2007b. Vprašalnik za učence/učenke. Neobjavljen vprašalnik. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut.

———. 2011. “Socialna kompetentnost in učna uspešnost v prvih razredih
osnovne šole.” Šolsko polje 22 (1–2): 31–54.

Vidmar, M. in M. Zupančič. 2006a. PIPS: Preizkus temeljnih kompetentnosti
otrok ob vstopu v šolo – začetni preizkus in spremljanje. Neobjavljeno gra-
divo. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Vidmar, M. in M. Zupančič. 2006b. “Translation and adaptation issues when
introducing PIPS into Slovenian context.” V: P. Tymms (vodja simpozi-
ja), On-entry baseline: Translation, adaptation and progress measures.
Simpozij, predstavljen na peti konferenci International Test Commission,
Bruselj, Belgija, 6.–8. julij.

Vidmar, M. in M. Zupančič. 2007a. Predloge za oceno doseženih standardov
znanja v 2. razredu. Neobjavljeno gradivo. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Vidmar, M. in Zupančič, M. 2007b. PIPS: Preizkus temeljnih kompetentnosti
otrok ob vstopu v šolo – dodatek. Neobjavljeno gradivo. Ljubljana: Peda-
goški inštitut.

Vidmar, M. in M. Zupančič. 2008. “Translation and adaptation of the on-ent-
ry baseline assessment and its predictive validity.” V Hawaii International
Conference on Education: conference proceedings. CD ROM, 2945–2962.
Honolulu, Havaji, ZDA: HICE.

Vitaro, F., M. Brendgen, S. Larose in R. E. Tremblay. 2005. “Kindergarten dis-
ruptive behaviors, protective factors, and educational achievement by
early adulthood.” Journal of Educational Psychology 97 (4): 617–629.

Watkins M. W. in J. J. Glutting. 2000. “Incremental validity of WISC-III pro-
file elevation, scatter, and shape information for predicting reading and
math achievement.” Psychological Assessment 12 (4): 402–408.

Welsh, M., R. D. Parke, K. Widaman in R. O’Neil. 2001. “Linkages between
children’s social and academic competence: A longitudinal analysis.”
Journal of School Psychology 39 (6): 463–481.

Wentzel, K. R. 1991. “Relations between social competence and academie
achievement in early adolescence.” Child Development 62: 1066–1078.

185
   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190