Page 188 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 188
vedenjske težave in učna uspešnost

Zupančič, M. in T. Kavčič. 2007a. Otroci od vrtca do šole: razvoj osebnosti in so-
cialnega vedenja ter učna uspešnost prvošolcev. Ljubljana: Znanstvenora-
ziskovalni inštitut Filozofske fakultete.

Zupančič, M. in T. Kavčič. 2007b. “Vzdolžna in sočasna napoved učnih dosež-
kov pri prvošolcih.” Šolsko polje 18 (5/6): 141–170.

Zupančič, M. in T. Kavčič. 2008. “Dejavniki okolja, otrokovo socialno veden-
je v vrtcu/šoli in učna uspešnost v prvem razredu.” Šolsko polje 19 (1/2):
51–79.

Zupančič, M. in T. Kavčič. 2009. Vprašalnik o medosebnih razlikah za otroke
in mladostnike VMR-OM. Priročnik. Ljubljana: Center za psihodiagnos-
tična sredstva.

Zupančič, M. in T. Kavčič. 2011. “Factors of social adjustment to school: Child’s
personality, family and pre-school.” Early child development and care 181
(4): 493–504.

Zupančič, M., T. Kavčič in U. Fekonja. 2003. “Personality structure of toddlers
and pre-school children as perceived by their kindergarten teachers.” Psi-
hološka obzorja 12 (1): 7–26.

Zupančič, M., A. Podlesek in T. Kavčič. 2004. “Parental child-care practices of
Slovenian preschoolers’ mothers and fathers: The family environment qu-
estionnaire.” Psihološka obzorja 13 (3): 7–26.

Zupančič, M., A. Podlesek in T. Kavčič. 2006. “Personality types as derived
from parental reports on 3-year-old.” European Journal of Personality 20
(4): 285–303.

Zupančič, M. in M. Puklek. 1999. “Napoved učne uspešnosti učencev v prvem
razredu osnovne šole.” V Razvojnopsihološke značilnosti različno starih
otrok ob vstopu v šolo, ur. M. Zupančič, 76–92. Ljubljana: i2.

Zupančič, M., G. Sočan in T. Kavčič. 2009. “Consistency in adult reports on
child personality over the pre-school years.” European Journal of Devel-
opmental Psychology 6 (4): 455–480.

Zupančič, M. in M. Vidmar. 2010. “Osebnostne poteze v otroštvu: vzdolžna in
sočasna napoved spoznavnih značilnosti pri prvošolcih.” Šolsko polje 21
(3–4): 29–50.

188
   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193