Page 190 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 190
vedenjske težave in učna uspešnost

socialna kompetentnost 16, 22, 25, 26, 87, 88, 90, 91, 93, 94, 95, 96, 98, 101,
44, 65, 116, 120 108, 109, 111, 113, 115, 121, 124, 132,
139, 140, 142, 149
spodbujanje spoznavnega razvoja vključenost v vrtec 34, 35, 36, 71, 91,
44, 45, 126, 128, 130, 140 95, 96, 124, 140

stabilnost 22, 23, 24, 26, 33, 41, 47, 49, Z
111, 113, 115, 116, 121, 123, 128
zanesljivost 55, 62, 63, 64, 65, 66, 68,
standardi znanja 66 71
starševstvo 40, 45, 46, 47, 48, 49, 50,
značilnosti družinskega okolja 14,
57, 97, 101, 105, 125, 126, 130, 131, 133, 31, 34, 45, 56, 83, 86, 96, 101, 107,
134, 140 109, 125, 130, 135, 143

T

temeljne kompetentnosti ob vstopu
v šolo 31, 66, 101, 103, 107, 109, 125,
128, 131, 135, 140

U

učna uspešnost 13, 78, 80, 84, 100,
104, 148

uveljavljanje moči 44, 56, 64, 86, 107,
110, 140

V

varovalni dejavniki 140, 141
vedenje, ponotranjeno 17, 18, 23, 24,

25, 31, 34, 43, 56, 77, 80, 81, 82, 87,
89, 92, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101,
105, 111, 112, 113, 115, 116, 120, 122,
123, 124, 125, 129, 131, 133, 139, 140,
146, 149
vedenje, pozunanjeno 13, 17, 18, 20,
22, 24, 29, 31, 34, 42, 43, 56, 57, 80,
81, 82, 87, 89, 90, 91, 95, 96, 102,
103, 104, 105, 108, 110, 113, 114, 115,
117, 119, 120, 121, 123, 124, 130, 131,
135, 139, 140, 141, 147, 149
vedenjske težave 13, 14, 16, 17, 18, 19,
21, 25, 26, 28, 31, 36, 42, 46, 48, 54,
56, 57, 58, 77, 78, 80, 81, 82, 85, 86,

190
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194