Page 187 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 187
l i t er at u r a
Zupančič, 232–254. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
———. 2006. Vpliv vrtca na otrokov razvoj in njegovo uspešnost v šoli. Neob-
javljeno zaključno poročilo o opravljeni raziskavi. Ljubljana: Univerza v
Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za psihologijo.
Zupančič, M., S. Cecić-Erpič in D. Boben. 2001. Vprašalnik Velikih pet za otroke
in mladostnike. Neobjavljeno raziskovalno poročilo. Ljubljana: Center za
psihodiagnostična sredstva.
Zupančič, M., A. Gril in T. Kavčič. 2001. “Socialno vedenje in sociometrični
položaj predšolskih otrok v vrtcu.” Psihološka obzorja 10 (2): 67–88.
Zupančič, M., A. Gril in T. Kavčič. 2006. “Child and early adolescent person-
ality: The trait structure, age trends and gender differences.” Studia Psy-
chologica 48: 311–332.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004a. “Temperament in osebnost v srednjem in
poznem otroštvu.” V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič Umek in M.
Zupančič, 440–450. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozof-
ske fakultete.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004b. “Early vs. late entry to pre-school: Some
developmental implications.” European Early Childhood Education Re-
search Journal 12 (2): 119–131.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004c. “Personality structure in Slovenian three-
year-olds: The inventory of child individual differences.” Psihološka ob-
zorja 13 (1): 9–28.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004d. “Temperament in osebnost v zgodn-
jem otroštvu.” V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič Umek in M.
Zupančič, 350–362. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
Zupančič M. in T. Kavčič. 2005a. Vprašalnik družinskega okolja-II (VDO-
II). Neobjavljen vprašalnik. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Filozofska
fakulteta, Oddelek za psihologijo.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2005b. “Child personality measures as contempora-
neous and longitudinal predictors of social behaviour in pre-school.” Psi-
hološka obzorja 14 (1): 17–33.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2006. “The age of entry into high quality preschool,
child and familiy factors, and developmental outcomes in early child-
hood.” European Early Childhood Education Research Journal 14 (1): 91–
111.
187
Zupančič, 232–254. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
———. 2006. Vpliv vrtca na otrokov razvoj in njegovo uspešnost v šoli. Neob-
javljeno zaključno poročilo o opravljeni raziskavi. Ljubljana: Univerza v
Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za psihologijo.
Zupančič, M., S. Cecić-Erpič in D. Boben. 2001. Vprašalnik Velikih pet za otroke
in mladostnike. Neobjavljeno raziskovalno poročilo. Ljubljana: Center za
psihodiagnostična sredstva.
Zupančič, M., A. Gril in T. Kavčič. 2001. “Socialno vedenje in sociometrični
položaj predšolskih otrok v vrtcu.” Psihološka obzorja 10 (2): 67–88.
Zupančič, M., A. Gril in T. Kavčič. 2006. “Child and early adolescent person-
ality: The trait structure, age trends and gender differences.” Studia Psy-
chologica 48: 311–332.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004a. “Temperament in osebnost v srednjem in
poznem otroštvu.” V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič Umek in M.
Zupančič, 440–450. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozof-
ske fakultete.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004b. “Early vs. late entry to pre-school: Some
developmental implications.” European Early Childhood Education Re-
search Journal 12 (2): 119–131.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004c. “Personality structure in Slovenian three-
year-olds: The inventory of child individual differences.” Psihološka ob-
zorja 13 (1): 9–28.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2004d. “Temperament in osebnost v zgodn-
jem otroštvu.” V Razvojna psihologija, ur. L. Marjanovič Umek in M.
Zupančič, 350–362. Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske
fakultete.
Zupančič M. in T. Kavčič. 2005a. Vprašalnik družinskega okolja-II (VDO-
II). Neobjavljen vprašalnik. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Filozofska
fakulteta, Oddelek za psihologijo.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2005b. “Child personality measures as contempora-
neous and longitudinal predictors of social behaviour in pre-school.” Psi-
hološka obzorja 14 (1): 17–33.
Zupančič, M. in T. Kavčič. 2006. “The age of entry into high quality preschool,
child and familiy factors, and developmental outcomes in early child-
hood.” European Early Childhood Education Research Journal 14 (1): 91–
111.
187