Page 181 - Maša Vidmar, Vedenjske težave in učna uspešnost. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes, 30
P. 181
l i t er at u r a

Peugh, J. L. in C. K. Enders. 2005. “Using the SPSS MIXED procedure to fit
cross-sectional and longitudinal multilevel models.” Educational and
Psychological Measurement 65 (5): 717–741.

Pierrehumbert, B., T. Ramstein, A. Karmaniola, O. Halfon in R. Miljkovitch.
2002. “Quality of child care in the preschool years: A comparison of the
influence of home care and day care charasteristics on child outcome.” In-
ternational Journal of Behavioral Development 26 (5): 385–396.

Poropat, A. E. 2009. “A meta-analysis of the five-factor model of personality
and academic performance.” Psychological Bulletin 135 (2): 322–338.

Poteat, G. M., K. L. Wuensch in N. B. Gregg. 1988. “An investigation of differ-
ential prediction with the WISC-R.” Journal of School Psychology 26: 59–
68.

Praper, P. 1999. Razvojno analitična psihoterapija. 2. izdaja. Ljubljana: Inštitut
za klinično psihologijo.

———. 1995. Tako majhen, pa že nervozen!?: predsodki in resnice o nevrozi pri
otroku. 2. izdaja. Nova Gorica: Educa.

Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v de-
vetletni osnovni šoli. 2005. Uradni list Republike Slovenije 65-2888/2005.
Objavljeno na: http://www.uradni-list.si/1/content?id=57003.

Puklek, M. in A. Gril. 1999. “Socialnoemocionalne in vedenjske značilnosti
otrok ob vstopu v šolo.” V Razvojnopsihološke značilnosti različno starih
otrok ob vstopu v šolo, ur. M. Zupančič, 43–66. Ljubljana: i2.

Puklek Levpušček, M. in M. Zupančič. 2007. “Slovenia.” V International en-
cyclopedia of adolescence, ur. J. J. Arnett, 866–877. London: Routledge.

Puklek Levpušček, M. in M. Zupančič. 2009. Osebnostni, motivacijski in soci-
alni dejavniki učne uspešnosti. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske
fakultete.

Raven, J., J. C. Raven in J. H. Court. 1999. Priročnik za Ravenove progresivne
matrice in besedne lestvice. 2. zvezek. Barvne progresivne matrice. Ljublja-
na: Center za psihodiagnostična sredstva.

Ray C. E. in S. N. Elliott. 2006. “Social adjustment and academic achievement:
A predictive model for students with diverse academic and behavior com-
petencies.” School Psychology Review 35 (3): 493–501.

Reynolds, A. J., N. A. Mavrogenes, N. Bezrucko in M. Hagemann. 1996. “Co-
gnitive and family-support mediators of preschool effectiveness: A con-
firmatory analysis.” Child Development 67:1119–1140.

181
   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186