Page 166 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 166
rajka bračun sova ■ umetnina – ljubezen na prvi pogled?
čeprav se to od njega med drugim pričakuje, saj kljub izkazani skrbi za
obiskovalce nagovarja predvsem strokovno javnost. To se kaže predvsem
v tem, da muzej eksponatov ne interpretira, zato obiskovalec ob nepo-
srednem stiku z umetnino zaman išče informacije o njej. Muzej upora-
blja strokoven, disciplinaren pristop, pri čemer pa obiskovalcem (pred-
vsem gre za odrasle nepoznavalce umetnosti) ne nudi potrebnih strate-
gij za razumevanje umetnosti in razvijanje estetske kompetence. Ker je
treba obiskovanje umetnostnih muzejev obravnavati v kontekstu vlo-
ge šole pri razvijanju zmožnosti doživljanja in razumevanja umetnosti,
raziskava, prva tovrstna pri nas, nekoliko preseneti z nekaterimi rezul-
tati: kulturni kapital je, ko gre za likovno izobrazbo, mogoče obravna-
vati tudi v negativnem smislu.
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171