Page 144 - Tina Vršnik Perše (ur.). Strokovni delavci v poklicnem in strokovnem izobraževanju in njihov profesionalni razvoj. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2015. Digitalna knjižnica, Documenta 10.
P. 144
Izbrani učitelji Dijaki izbranih Pomemb- Odstotek
(N = 29) učiteljev (N = 1243) nost raz- skladnih
odgovo-
like
rov

M SD M SD p %

Dijake učna snov pritegne zato, ker je 3,03 0,91 2,98 1,29 0,65 23
tesno povezana z njihovim poklicnim
področjem.

Opombe. Statistična značilnost razlik med skupinama učiteljev in dijakov je bila izračunana s
Kruskal-Wallis testom za neodvisne vzorce. * - razlika je statistično značilna. V stolpcu Odsto-
tek skladnih odgovorov je naveden odstotek dijakov, ki so pri posamezni postavki dali enak odgo-
vor kot njihov učitelj.

Pri vsebinskem sklopu Usmerjenost na praktično uporabnost so odgovori dijakov in
učiteljev najbolj skladni pri postavki o uporabnosti obravnavane snovi v praksi, statistič-
no značilne razlike med odgovori dijakov in učiteljev pa se pojavljajo v zvezi s predstavlja-
njem uporabne vrednosti posamezne obravnavane snovi. Dijaki navedeno ravnanje učite-
lja pri pouku zaznavajo kot manj pogosto v primerjavi z učitelji.

Preglednica 3: Uporaba avdio-vizualnih pripomočkov

Izbrani učitelji Dijaki izbranih Pomemb- Odstotek
(N = 29) učiteljev (N = 1243) nost raz- skladnih
odgovo-
like
rov

M SD M SD p %

Novo snov ponazarjam z videoposnetki 3,48 0,91 2,80 1,35 0,01* 26
in slikovnimi prikazi.

Med razlago uporabljam avdio-vizualna 27
sredstva (grafoskop, projektor, kasetofon, 3,55 0,87 3,22 1,42 0,52
video …).

Opombe. Statistična značilnost razlik med skupinama učiteljev in dijakov je bila izračunana s
Kruskal-Wallis testom za neodvisne vzorce. * - razlika je statistično značilna. V stolpcu Odsto-
tek skladnih odgovorov je naveden odstotek dijakov, ki so pri posamezni postavki dali enak odgo-
vor kot njihov učitelj.

144
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149