Page 29 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja matematične pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 7
P. 29
orodij, da bi izpeljali matematično rešitev. To vključuje računanje, uporabo algebraič-
nih izrazov in enačb ali drugih matematičnih modelov, matematično analiziranje podat-
kov na podlagi diagramov in grafov, razvijanje matematičnih opisov in razlag ter uporabo
matematičnih orodij pri reševanju problemov. Interpretiranje matematičnih rešitev obsega
razmišljanje o matematičnih rešitvah ali ugotovitvah, ki jih tolmačimo v kontekstu dane-
ga problema ali izziva. To vključuje vrednotenje matematičnih rešitev ali sklepanj na pod-
lagi konteksta, v katerega je umeščen problem, in opredelitev, ali so rezultati v dani situa-
ciji ustrezni in smiselni.
S tem, ko posamezniki uporabljajo matematiko in matematična orodja za reševanje
problemov v kontekstu, napredujejo skozi različne stopnje matematične pismenosti. Slika
3 prikazuje pregled poglavitnih struktur izhodišč in njihovo medsebojno povezavo.
Slika 3: Model matematične pismenosti v praksi
29
nih izrazov in enačb ali drugih matematičnih modelov, matematično analiziranje podat-
kov na podlagi diagramov in grafov, razvijanje matematičnih opisov in razlag ter uporabo
matematičnih orodij pri reševanju problemov. Interpretiranje matematičnih rešitev obsega
razmišljanje o matematičnih rešitvah ali ugotovitvah, ki jih tolmačimo v kontekstu dane-
ga problema ali izziva. To vključuje vrednotenje matematičnih rešitev ali sklepanj na pod-
lagi konteksta, v katerega je umeščen problem, in opredelitev, ali so rezultati v dani situa-
ciji ustrezni in smiselni.
S tem, ko posamezniki uporabljajo matematiko in matematična orodja za reševanje
problemov v kontekstu, napredujejo skozi različne stopnje matematične pismenosti. Slika
3 prikazuje pregled poglavitnih struktur izhodišč in njihovo medsebojno povezavo.
Slika 3: Model matematične pismenosti v praksi
29