Page 51 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja finančne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 8
P. 51
k sam pravno odgovornost za te odločitve, ko odpre bančni račun ali pa najame kredit.
Ta kontekst torej vključuje pogodbene teme, ki so del dogodkov, kot so odprtje bančnega
računa, nakup potrošnih dobrin, plačevanje rekreacijskih dejavnosti in poslovanje z ustre-
znim finančnimi službami, ki so velikokrat povezane z večjimi potrošnimi dobrinami, kot
so posojila in zavarovanja. Primer naloge, ki je postavljena v osebni kontekst 15-letnika, je
naloga NOVA BANČNA KARTICA.
S pomočjo te naloge smo ugotavljali dijakovo razumevanje osebne odgovornosti in
vzdrževanja zasebnosti pri uporabi elektronskega bančništva. Dijak je moral izmed štirih
navedenih odgovorov pravilno prepoznati možnost, ki predstavlja najboljši način ravna-
51
Ta kontekst torej vključuje pogodbene teme, ki so del dogodkov, kot so odprtje bančnega
računa, nakup potrošnih dobrin, plačevanje rekreacijskih dejavnosti in poslovanje z ustre-
znim finančnimi službami, ki so velikokrat povezane z večjimi potrošnimi dobrinami, kot
so posojila in zavarovanja. Primer naloge, ki je postavljena v osebni kontekst 15-letnika, je
naloga NOVA BANČNA KARTICA.
S pomočjo te naloge smo ugotavljali dijakovo razumevanje osebne odgovornosti in
vzdrževanja zasebnosti pri uporabi elektronskega bančništva. Dijak je moral izmed štirih
navedenih odgovorov pravilno prepoznati možnost, ki predstavlja najboljši način ravna-
51