Page 30 - Šterman Ivančič, Klaudija, ur. Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 6
P. 30
obne spretnosti, vendar pa branje elektronskih besedil od bralcev terja nove poudar-
ke in strategije. Kadar zbiramo podatke na internetu, moramo hitro preleteti veliko koli-
čino informacij in v hipu oceniti, kako zanesljive so. Vloga kritičnega mišljenja pri bralni
pismenosti je torej večja kot kdaj koli prej (Halpern, 1989; Shetzer in Warschauer, 2000;
Warschauer, 1999). Warschauer zaključi, da “digitalnega razkoraka” ne presežemo zgolj s
pridobitvijo dostopa do spleta, temveč tudi s povečevanjem svojih sposobnosti povezova-
nja, vrednotenja in sporočanja informacij.

30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35