Page 49 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 49
ela 4: Odstotek dijakov, ki berejo bralno gradivo »večkrat na mesec« ali »večkrat na te-
den«

Finska Revije Stripi Leposlovje Knjige, ki niso le- Časopisi
% dijakov poslovje
Bralni dosežek 64,9 60,1 26,1
Norveška 551 540 590 15,5 75,4
% dijakov 558 540
Bralni dosežek 60,6 42,2 26,3
Povprečje OECD 511 517 551 27,2 73,4
% dijakov 507 510
Bralni dosežek 58,2 22,4 30,6
Slovenija 501 492 533 18,7 62,3
% dijakov 513 501
Bralni dosežek 72,6 14,8 15,4
491 474 538 16,3 71,7
527 488

Tabela 5: Odstotek dijakov, ki berejo različne kombinacije bralnih gradiv »večkrat na mesec«
ali »večkrat na teden«, ter njihovi povprečni bralni dosežki

Leposlovje in dru- Leposlovje, drugo Stripe in drugo ra- Drugo razen le- Nič od omenje-
go razen stripov in stripe zen leposlovja poslovja in stripov nega

Finska 9,9 16,2 43,9 24,1 5,8
% dijakov 588 593 522 521 475
Bralni dosežek
Norveška 13,5 12,9 29,3 36,0 8,3
% dijakov 546 556 501 486 450
Bralni dosežek
Povprečje OECD 21,7 8,9 13,4 42,4 13,6
% dijakov 538 518 478 487 457
Bralni dosežek

49
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54