Page 200 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 200
dkowski, R. J. (2008). Enhancing adult motivation to learn: A comprehensive guide
for teaching all adults (3rd. ed.). San Francisco: Jossey-Bass.

Zakon o poklicnem in strokovnem izobraževanju ZPSI-1 (2006). Ur.l. RS, št.
79/2006. Dostopno na spletni strani: http://www.uradni-list.si/1/objava.
jsp?urlid=200679&stevilka=3449 (20. 2. 2011)

Zimmerman, B. J. (2002). Becoming a self-regulated learner: An overview. Theory Into
Practice, 41 (2), 64–70.

Zimmerman, B. J. in Martinez-Pons, M. (1990). Student differences in self-regulated le-
arning: Relating grade, sex, and giftedness to self-efficacy and strategy use. Journal of
Educational Psychology, 82 (1), 51–59.

Žalec, N. (2004). Oblikovanje osebnega izobraževalnega načrta. V M. Velikonja (ur.),
Osebni izobraževalni načrt (str. 120–129). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.

Žalec, N. (2004). Spremljanje in vrednotenje osebnega izobraževalnega načrta. V M. Ve-
likonja (ur.), Osebni izobraževalni načrt (str. 66–104). Ljubljana: Andragoški center
Slovenije.

200
   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205