Page 19 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 19
ko uporabno motivacijsko sredstvo izobraževanja odraslih, ki pa v sedanji izobraževal-
ni praksi še ni dovolj izkoriščeno.
Monografija je namenjena strokovnjakom različnih profilov, ki se pri svojem delu sre-
čujejo z učenjem in poučevanjem udeležencev izobraževanja na različnih starostnih sto-
pnjah. Motivacija je ena izmed temeljnih gonilnih sil učenja in učne uspešnosti, vsekakor
pa je tudi socialni kontekst tisti, ki jo določa, krepi/slabi in usmerja. Vredno je zato razmi-
šljati, kako z ukrepi, kot so aktivni načini poučevanja, vrstniško učenje, primerna izbira
učnega gradiva, individualizacija pouka, prilagajanje izobraževanja potrebam mladine in
odraslih itd. spodbujati pristno zanimanje za učenje in doživljanje učenja kot nečesa prije-
tnega in izpopolnjujočega.
Urednici
19
ni praksi še ni dovolj izkoriščeno.
Monografija je namenjena strokovnjakom različnih profilov, ki se pri svojem delu sre-
čujejo z učenjem in poučevanjem udeležencev izobraževanja na različnih starostnih sto-
pnjah. Motivacija je ena izmed temeljnih gonilnih sil učenja in učne uspešnosti, vsekakor
pa je tudi socialni kontekst tisti, ki jo določa, krepi/slabi in usmerja. Vredno je zato razmi-
šljati, kako z ukrepi, kot so aktivni načini poučevanja, vrstniško učenje, primerna izbira
učnega gradiva, individualizacija pouka, prilagajanje izobraževanja potrebam mladine in
odraslih itd. spodbujati pristno zanimanje za učenje in doživljanje učenja kot nečesa prije-
tnega in izpopolnjujočega.
Urednici
19