Page 14 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 14
ela 11: Primerjava pogostosti posameznih kategorij pri dijakih z različnimi ravnmi
dosežkov na testu bralne pismenosti pri različnih nominalnih spremenljivkah
in median pri ordinalnih spremenljivkah
75
Tabela 12: Povprečne vrednosti indeksov v surovi, nestandardizirani obliki, 83
v različnih skupinah dijakov
Tabela 13: Struktura dijakov glede na izobraževalni program 85
Tabela 14: Primerjava dijakinj in dijakov po dosežkih na testu bralne pismenosti 97
Tabela 15: Primerjava odstotkov posameznih skupin bralcev pri dijakinjah in dijakih 99
Tabela16:Informiranostučiteljevovlogiinpomenuosebnegaizobraževalneganačrta 176
Tabela 17: Pogostost razgovorov z udeleženci izobraževanja odraslih glede
osebnih izobraževalnih načrtov 178
14
dosežkov na testu bralne pismenosti pri različnih nominalnih spremenljivkah
in median pri ordinalnih spremenljivkah
75
Tabela 12: Povprečne vrednosti indeksov v surovi, nestandardizirani obliki, 83
v različnih skupinah dijakov
Tabela 13: Struktura dijakov glede na izobraževalni program 85
Tabela 14: Primerjava dijakinj in dijakov po dosežkih na testu bralne pismenosti 97
Tabela 15: Primerjava odstotkov posameznih skupin bralcev pri dijakinjah in dijakih 99
Tabela16:Informiranostučiteljevovlogiinpomenuosebnegaizobraževalneganačrta 176
Tabela 17: Pogostost razgovorov z udeleženci izobraževanja odraslih glede
osebnih izobraževalnih načrtov 178
14