Page 15 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 15
alo slik
Slika 1: Razlike med dijaki z različnimi ravnmi dosežkov po posameznih spremenljivkah 76
Slika 2: Povprečni splošni dosežek na testu bralne pismenosti in povprečni 78
dosežki pri posameznem vidiku bralnega procesa pri dijakih, uvrščenih
na določeno raven bralne pismenosti
Slika 3: Povprečne standardizirane vrednosti posameznih indeksov v petih 80
skupinah dijakov
Slika 4: Dosežki na testu bralne pismenosti v petih skupinah dijakov: povprečen 84
skupen dosežek na testu in povprečni dosežki pri posameznih vidikih bralnega
procesa
Slika 5: Delež žensk in moških v posameznih izobraževalnih programih 88
Slika 6: Aritmetična sredina in 95-odstotni interval zaupanja za aritmetično
sredino skupnega dosežka in dosežkov na posameznih podlestvicah na testu PISA
2009 pri dijakih v različnih izobraževalnih programih
89
Slika 7: Primerjava skupnega dosežka različnih skupin bralcev iz različnih 96
izobraževalnih programov
Slika 8: Primerjava skupnega dosežka dijakinj in dijakov iz različnih skupin bralcev 99
Slika 9: Razlike med spoloma na različnih področjih motivacije za izobraževanje 133
Slika 10: Razlike med spoloma v motivaciji za tekmovalnost 134
Slika 11: Razlike med spoloma v zadovoljenosti temeljnih psihičnih potreb 135
ter pogojenosti in nestabilnosti samospoštovanja
15
Slika 1: Razlike med dijaki z različnimi ravnmi dosežkov po posameznih spremenljivkah 76
Slika 2: Povprečni splošni dosežek na testu bralne pismenosti in povprečni 78
dosežki pri posameznem vidiku bralnega procesa pri dijakih, uvrščenih
na določeno raven bralne pismenosti
Slika 3: Povprečne standardizirane vrednosti posameznih indeksov v petih 80
skupinah dijakov
Slika 4: Dosežki na testu bralne pismenosti v petih skupinah dijakov: povprečen 84
skupen dosežek na testu in povprečni dosežki pri posameznih vidikih bralnega
procesa
Slika 5: Delež žensk in moških v posameznih izobraževalnih programih 88
Slika 6: Aritmetična sredina in 95-odstotni interval zaupanja za aritmetično
sredino skupnega dosežka in dosežkov na posameznih podlestvicah na testu PISA
2009 pri dijakih v različnih izobraževalnih programih
89
Slika 7: Primerjava skupnega dosežka različnih skupin bralcev iz različnih 96
izobraževalnih programov
Slika 8: Primerjava skupnega dosežka dijakinj in dijakov iz različnih skupin bralcev 99
Slika 9: Razlike med spoloma na različnih področjih motivacije za izobraževanje 133
Slika 10: Razlike med spoloma v motivaciji za tekmovalnost 134
Slika 11: Razlike med spoloma v zadovoljenosti temeljnih psihičnih potreb 135
ter pogojenosti in nestabilnosti samospoštovanja
15