Page 16 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 16
ka 12: Razlike med študenti družboslovja in humanistike ter naravoslovja 137
in tehnike na različnih področjih motivacije za izobraževanje 139
Slika 13: Razlike med študenti družboslovja in humanistike ter naravoslovja
in tehnike v okviru motivacije za tekmovalnost 140
Slika 14: Razlike med študenti družboslovja in humanistike ter naravoslovja 158
in tehnike v zadovoljenosti temeljnih psihičnih potreb, dimenzijah in pogojenosti
samospoštovanja ter pozitivni emocionalnosti
Slika 15: Socialno-kognitivni model samoregulacijskega učenja
16
in tehnike na različnih področjih motivacije za izobraževanje 139
Slika 13: Razlike med študenti družboslovja in humanistike ter naravoslovja
in tehnike v okviru motivacije za tekmovalnost 140
Slika 14: Razlike med študenti družboslovja in humanistike ter naravoslovja 158
in tehnike v zadovoljenosti temeljnih psihičnih potreb, dimenzijah in pogojenosti
samospoštovanja ter pozitivni emocionalnosti
Slika 15: Socialno-kognitivni model samoregulacijskega učenja
16