Page 195 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 195
pomen učiteljeve profesionalne odličnosti
v neformalnem izobraževanju 195

Smernice za vzgojo in izobraževanje za trajnostni razvoj od
predšolskega do douniverzitetnega izobraževanja (2007). Ljubljana: Mi­
nistrstvo za šolstvo in šport.

Vrečer, N., Javrh, P. (2009). INCLUDED – izobraževanje kot
dejavnik družbene vključenosti: predstavitev projekta. V: Vloga
vseživljenjskega učenja pri reševanju problematike revščine. Ljubljana:
Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in uspo­
sabljanja (CMEPIUS): Zveza ljudskih univerz Slovenije (ZLUS), 2009,
tudi: http://www.cmepius.si/files/cmepius/userfiles/dogodki/gru_
cs09/n_vrecer.ppt.

Žalec, N., Đorđević, N. (2009). Razvoj novih pristopov pri spopol-
njevanju andragoških delavcev. Prikaz izsledkov fokusnih skupin.
Andragoški center Slovenije, interno gradivo.
   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200