Page 192 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 192
Neformalno učenje? Kaj je to?
Javrh, P., Kalin, J., Muršak, J. (2010). Modernizacija šole, medgeneracij
sko sodelovanje in stalno strokovno izpopolnjevanje. V: Kulture v
dialogu, Pedagoško andragoški dnevi 2010, Zbornik referatov, Lju-
bljana: znanstvena založba Filozofske fakultete, 45–47.
Jelenc, Z. (1991). Sistemsko urejanje izobraževanja odraslih v Sloveniji.
Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Jereb, J. (1998). Izobraževanje in usposabljanje kadrov. Menagement
kadrovskih virov. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Klette, K. (2000). Working-time blues, How Norrwegian teachers ex-
perience restructuring in education. V: Day, C., Fernandez, A..,
Hauge, T.E., Moller, J. (Ed.), The life and work of teachers, inter-
national perspectives in changing times. London, New York: Falm-
er press.
Knowles, G. J. (1992). Model for understanding pre-service and begin-
ing teachers’ biografies: illustrations from case studies. V: Goodson,
I.F. (ed.), Studying teachers’ lives. London: Routledge.
Konrad, E. (1996). Delovne kariere. Ljubljana: Univerza v Ljubljani,
Filozofska fakulteta.
Labaree, D.F. (2000). Living with a lesser form of knowledge. V: Day,
C., Fernandez, A.., Hauge, T.E., Moller, J. (Ed.), The life and work of
teachers, international perspectives in changing times. London, New
York: Falmer press.
Ličen, N., Bogataj, N., Hočevar Ciuha, S., Javrh, P. (2011). Koncept traj
nostnega razvoja in neformalno izobraževanje odraslih. 1. izd. Lju-
bljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Marentič Požarnik B., Kalin J., Šteh, B., Valenčič Zuljan, M. (2005).
Učitelji v prenovi – njihova strokovna avtonomija in odgovornost.
Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
Mohorčič Špolar, V., Radovan, M., Ivančič, A. (2011). Vseživljenjsko
učenje – tek čez ovire? Mednarodni vidiki politike vseživljenjskega
učenja in udeležbe v izobraževanju odraslih. Študije in raziskave 16.
Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Možina, E., Javrh, P., Kuran, M., Vrbajnščak, K., Šmalcelj, P., Rado-
van, M., Jamšek, D. (2010a). Evalvacija javno veljavnega programa
Projektno učenje za mlajše odrasle (PUM) in Temeljno usposabljan-
je za mentorje (TUM PUM): povzetek zaključnega poročila. Razvoj
pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od
2009 do 2011. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Možina, E., Javrh, P., Kuran, M., Vrbajnščak, K., Šmalcelj, P., Rado-
van, M., Jamšek, D. (2010b). Evalvacija javno veljavnega programa
Javrh, P., Kalin, J., Muršak, J. (2010). Modernizacija šole, medgeneracij
sko sodelovanje in stalno strokovno izpopolnjevanje. V: Kulture v
dialogu, Pedagoško andragoški dnevi 2010, Zbornik referatov, Lju-
bljana: znanstvena založba Filozofske fakultete, 45–47.
Jelenc, Z. (1991). Sistemsko urejanje izobraževanja odraslih v Sloveniji.
Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Jereb, J. (1998). Izobraževanje in usposabljanje kadrov. Menagement
kadrovskih virov. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede.
Klette, K. (2000). Working-time blues, How Norrwegian teachers ex-
perience restructuring in education. V: Day, C., Fernandez, A..,
Hauge, T.E., Moller, J. (Ed.), The life and work of teachers, inter-
national perspectives in changing times. London, New York: Falm-
er press.
Knowles, G. J. (1992). Model for understanding pre-service and begin-
ing teachers’ biografies: illustrations from case studies. V: Goodson,
I.F. (ed.), Studying teachers’ lives. London: Routledge.
Konrad, E. (1996). Delovne kariere. Ljubljana: Univerza v Ljubljani,
Filozofska fakulteta.
Labaree, D.F. (2000). Living with a lesser form of knowledge. V: Day,
C., Fernandez, A.., Hauge, T.E., Moller, J. (Ed.), The life and work of
teachers, international perspectives in changing times. London, New
York: Falmer press.
Ličen, N., Bogataj, N., Hočevar Ciuha, S., Javrh, P. (2011). Koncept traj
nostnega razvoja in neformalno izobraževanje odraslih. 1. izd. Lju-
bljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Marentič Požarnik B., Kalin J., Šteh, B., Valenčič Zuljan, M. (2005).
Učitelji v prenovi – njihova strokovna avtonomija in odgovornost.
Ljubljana: Znanstveni inštitut Filozofske fakultete.
Mohorčič Špolar, V., Radovan, M., Ivančič, A. (2011). Vseživljenjsko
učenje – tek čez ovire? Mednarodni vidiki politike vseživljenjskega
učenja in udeležbe v izobraževanju odraslih. Študije in raziskave 16.
Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Možina, E., Javrh, P., Kuran, M., Vrbajnščak, K., Šmalcelj, P., Rado-
van, M., Jamšek, D. (2010a). Evalvacija javno veljavnega programa
Projektno učenje za mlajše odrasle (PUM) in Temeljno usposabljan-
je za mentorje (TUM PUM): povzetek zaključnega poročila. Razvoj
pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od
2009 do 2011. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Možina, E., Javrh, P., Kuran, M., Vrbajnščak, K., Šmalcelj, P., Rado-
van, M., Jamšek, D. (2010b). Evalvacija javno veljavnega programa