Page 191 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 191
pomen učiteljeve profesionalne odličnosti
v neformalnem izobraževanju 191

Dermol-Hvala, H., Golob, N., Jamšek, D., Javrh, P., Skribe-Dimec, D.
(2008). Analiza in spodbujanje vključevanja vzgoje in izobraževanja
za trajnostni razvoj v osnovne šole (2006–2008). Zaključno poročilo.
Ljubljana: Zavod Sv. Ignacija, Raziskovalni inštitut.

Gómez, A., Puigvert, L., Flecha, R. (2011). Critical comunicative me-
thodology: Informing real social transformation through research.
Qualitative Inquiry, 17/3, 235–245.

Goodson, I. F. (ed.) (2000). Professional Knowledge and the Teacher´s
Life and Work. V: Christopher Day, Alicia Fernandez, Trond E.
Hauge and Jorunn Moller (eds.), The Life and Work of Teachers. In-
ternational Perspectives in Changing Times. London and New York:
Falmer Press, 13–25.

Hargreaves, A., Fullan, M. G. (eds.) (1993). Understanding teacher deve­
lopment. London: Cassel, New York: Teachers College Press.

Hauge, T. E. (ed.) (2000). The life and work of teachers, inernational per-
spectives in changing times. London, New York, Falmer press.

Hozjan, D. (2006). Poklicna identiteta pod lupo strukturalnega funkcio-
nalizma. Ljubljana: Državni izpitni center.

Huberman, M. (1993). The lives of teachers, ser.: Teacher development.
London: Teacher college presss in Cassell Villiers House.

Intihar, E. D. (1998). Poklicni razvoj učitelja pripravnika v osnovni
šoli. Magistrsko delo. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška
fakulteta.

Ivančič, A., Javrh, P. (eds.). (2005). Z vseživljenjskim učenjem do aktivne-
ga državljanstva = Effective education and learning for active citizen-
ship. Ljubljana: Andragoški center Slovenije, 2005.

Jamšek, D., Javrh, P., Dermol-Hvala, H. (2007). Šolski trajnostni raz-
voj v luči ekološke in zdravstvene vzgoje. V: Fošnarič, Samo (ed.), II.
mednarodno znanstveni posvet na temo Ekologija za boljši jutri, Ra-
ziskovalno izobraževalno središče dvorec Rakičan, od 16.–18. aprila
2007. Rakičan: RIS Dvorec, 58–61.

Javrh, P. (2006). Razvoj kariere učiteljev in njihovo izobraževanje. Dok-
torska disertacija. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Filozofska
fakulteta.

Javrh, P. (2008). Spremljanje in načrtovanje razvoja kariere učiteljev po S-
modelu. 1. izd. Ljubljana: Pedagoški inštitut.

Javrh, P (ed.) (2011). Obrazi pismenosti: spoznanja o razvoju pismenos-
ti odraslih. 1. natis. Ljubljana: Andragoški center Slovenije. Tudi:
http://arhiv.acs.si/publikacije/Obrazi_pismenosti.pdf (14. 11.
2012).
   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196