Page 193 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 193
pomen učiteljeve profesionalne odličnosti
v neformalnem izobraževanju 193
Računalniška pismenost za odrasle (RPO): povzetek zaključnega
poročila. Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje nefor-
malnega učenja od 2009 do 2011. Ljubljana: Andragoški center Slo-
venije, 2010.
Možina, E., Javrh, P., Kuran, M., Vrbajnščak, K., Šmalcelj, P., Radovan,
M., Jamšek, D. (2010c). Evalvacija javno veljavnega programa Us-
posabljanje za življenjsko uspešnost (UŽU) in Temeljno usposabljan-
je za učitelje v programih UŽU: povzetek zaključnega poročila. Raz-
voj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja
od 2009 do 2011. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Možina, T., Klemenčič, S., Birman Forjanič, Z., Šmalcelj, P. (2009).
Evalvacija izobraževalne ponudbe formalnih in neformalnih pro-
gramov za brezposelne. Andragoški center Slovenije, interno gra
divo.
Muršak, J. (1999). Kvalifikacije, kompetence, poklici: poskus sinteze.
Sodobna pedagogika, L/2, 28–45.
Muršak, J. (2009). Kriza poklicne identitete: vloga poklicnega in stro-
kovnega izobraževanja. Sodobna pedagogika, LX/1, 154–171.
Muršak, J., Javrh, P., Kalin, J. (2011). Poklicni razvoj učiteljev. Razprave
FF. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Sachs, J. (2000). Rethinking the practice of teacher professionalism. V:
Day, C., Fernandez, A., Hauge, T. E., Moller, J. (eds.), The life and
work of teachers, international perspectives in changing times. Lon-
don, New York: Falmer press.
Schein, E. H. (1978). Career dynamics: matching individual and organi-
zational needs.
Slana, J. (1997). Strokovno izpopolnjevanje: pričakovanja učiteljev. V:
Izobraževanje učiteljev ob vstopu v tretje tisočletje. Zbornik prispev-
kov ob 50 letnici Pedagoške fakultete. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Zelena knjiga o izobraževanju učiteljev v Evropi (2001). Tematsko
omrežje o izobraževanju učiteljev v Evropi – TNTEE. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport.
Zgaga, P.(1997). Izobraževanje učiteljev kot del sistema visokega šolstva.
V: Izobraževanje učiteljev ob vstopu v tretje tisočletje. Zbornik pri-
spevkov ob 50 letnici Pedagoške fakultete. Ljubljana: Pedagoška fa-
kulteta.
Zouggar, C. M. (2007). Identité infirmière multiple ou multipolaire:
quelle conception par l’ étudiant en soins infirmiers?
v neformalnem izobraževanju 193
Računalniška pismenost za odrasle (RPO): povzetek zaključnega
poročila. Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje nefor-
malnega učenja od 2009 do 2011. Ljubljana: Andragoški center Slo-
venije, 2010.
Možina, E., Javrh, P., Kuran, M., Vrbajnščak, K., Šmalcelj, P., Radovan,
M., Jamšek, D. (2010c). Evalvacija javno veljavnega programa Us-
posabljanje za življenjsko uspešnost (UŽU) in Temeljno usposabljan-
je za učitelje v programih UŽU: povzetek zaključnega poročila. Raz-
voj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja
od 2009 do 2011. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Možina, T., Klemenčič, S., Birman Forjanič, Z., Šmalcelj, P. (2009).
Evalvacija izobraževalne ponudbe formalnih in neformalnih pro-
gramov za brezposelne. Andragoški center Slovenije, interno gra
divo.
Muršak, J. (1999). Kvalifikacije, kompetence, poklici: poskus sinteze.
Sodobna pedagogika, L/2, 28–45.
Muršak, J. (2009). Kriza poklicne identitete: vloga poklicnega in stro-
kovnega izobraževanja. Sodobna pedagogika, LX/1, 154–171.
Muršak, J., Javrh, P., Kalin, J. (2011). Poklicni razvoj učiteljev. Razprave
FF. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Sachs, J. (2000). Rethinking the practice of teacher professionalism. V:
Day, C., Fernandez, A., Hauge, T. E., Moller, J. (eds.), The life and
work of teachers, international perspectives in changing times. Lon-
don, New York: Falmer press.
Schein, E. H. (1978). Career dynamics: matching individual and organi-
zational needs.
Slana, J. (1997). Strokovno izpopolnjevanje: pričakovanja učiteljev. V:
Izobraževanje učiteljev ob vstopu v tretje tisočletje. Zbornik prispev-
kov ob 50 letnici Pedagoške fakultete. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Zelena knjiga o izobraževanju učiteljev v Evropi (2001). Tematsko
omrežje o izobraževanju učiteljev v Evropi – TNTEE. Ljubljana:
Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport.
Zgaga, P.(1997). Izobraževanje učiteljev kot del sistema visokega šolstva.
V: Izobraževanje učiteljev ob vstopu v tretje tisočletje. Zbornik pri-
spevkov ob 50 letnici Pedagoške fakultete. Ljubljana: Pedagoška fa-
kulteta.
Zouggar, C. M. (2007). Identité infirmière multiple ou multipolaire:
quelle conception par l’ étudiant en soins infirmiers?