Page 194 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 194
Neformalno učenje? Kaj je to?

Viri

Ivančič A., Mirčeva J., Vrečer N. (2008). Impact of education on
­health. Literature Review Report (youth, women, people with disabilities).
Interim Report. WorkPackage 10. Includ-ed. Strategies for Inclusion and
Social Cohesion in Europe from Education. FP6 European Commis-
sion. Ljubljana (2006–2011). Ljubljana: Slovenian Institute for Adult
Education, interno gradivo.

Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izobraževanju
odraslih od 2009 do 2011. (2011). Ljubljana: Andragoški center Sloveni-
je, interno gradivo.

Jamšek, D., Javrh, P. (2010). Etika v izobraževanju za trajnostni raz­
voj: ciljni raziskovalni projekt. Projektna skupina B, Zaključno poroči-
lo. Ljubljana: Zavod Sv. Ignacija, 2010. http://www.mss.gov.si/filead-
min/mss.gov.si/pageuploads/podrocje/razvoj_sols2tva/crp/2010/crp_
V5_0441_Rezultat_ Javrh.pdf2. (1.11.2012).

Javrh, P. (2007). Analiza izjav 2007/ Kvalitativna raziskava biografij
učiteljev, podatki zajeti 2005, interno gradivo.

Javrh, P. (2010). Potrebe po usposabljanju učiteljev za razvoj kariere.
Analiza in strokovne podlage za program. V okviru aktivnosti: »razvoj
učiteljeve poklicne poti«, projekt

Katalog programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja stro-
kovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju. http://lim1.mss.edus.si/katis/
default.aspx, (1.11.2012).

Muršak, J. (2002). Pojmovni slovar za področje poklicnega in stro-
kovnega izobraževanja. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo, znanost in
šport, Urad RS za šolstvo, Center RS za poklicno izobraževanje.

Prikaz dosežkov in razvojnih izzivov izobraževalne dejavnosti­
andragoškega centra Slovenije Izhodišča za oblikovanje nove zasnove
andragoškega spopolnjevanja. (2008). Birman Forjanič, Z. et al. Ljublja-
na: Andragoški center Slovenije. http://arhiv.acs.si/porocila/Prikaz_
dosezkov_in_razvojnih_izzivov_izobrazevalne_dejavnosti_ASC.pdf
(1.11.2012)

Skupna evropska načela za kompetence in kvalifikacije učiteljev.
(2006). http://www.pef.uni-lj.si/bologna/dokumenti/eu-common-
prin­cip­ les-slo.pdf (1.11.2012)

Smernice za globalno izobraževanje (2009). Priročnik za razumevan-
je in izvajanje globalnega izobraževanja, namenjen izobraževalcem.
Ljubl­jana: Urad za mladino, Svet Evrope v Strasbourgu.
   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199