Page 145 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 145
ni drugega pedagoškega diskurza 145
Krek, J. in Metljak, M. (ur.) (2011). Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju

v Republiki Sloveniji 2011, Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Lasch, C. (1979). The Culture of Narcissism, New York, London: W.W.

Norton & Company.
Povezanost rezultatov pri nacionalnem preverjanju znanja s socialno-

-ekonomskim statusom učencev, poukom in domačimi nalogami. Po-
ročilo o raziskavi (2009). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo.
Semen, E. (2010). Objektivnost meril za izbiro kandidatov pri omejitvi
vpisa v programe srednješolskega izobraževanja. Sodobna pedagogi-
ka, 61/2, 164–179.
Štefanc, D. (2006). Koncept kompetence v izobraževanju: definicije,
pristopi, dileme. Sodobna pedagogika, 57/5, 66–85.
Verhaeghe, P. (2000). The Collapse of the Function of the Father and
Its Effect on Gender Roles. V: Salecl, R. (ur.). Sexuation. Durham,
London: Duke University Press, 131–155.
Zupanc, D. (2010). Razlike v dosežkih dijakov pri zunanjih preverjanjih
znanja pred vpisom in ob zaključku gimnazijskih in drugih sredn-
ješolskih programov. Sodobna pedagogika, 61/2, 142–163.
Viri
School Development Program (2010). The Hashemite Kingdom of Jor-
dan, Ministry of Education, november 2010.
Marić, B. (2011). Šolanje v Sloveniji in Ugandi : diplomsko delo, Ljublja-
na: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani. http://pefprints.pef.
uni-lj.si/id/eprint/208 (17. 2. 2013)
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150