Page 72 - Darko Štrajn, Umetnost v realnosti, Dissertationes 18
P. 72
Umetnost v realnosti
ga in hkrati seveda ideološkega blaga, torej v produkciji, ki poteka pred-
vsem samo v polju simbolnega, kjer se generira točka samonanašanja, ki
se tako izkaže za mehanizem reifikacije. S tem inventivni refleksivni pri-
spevek Woodya Allena še ni opredeljen v vseh svojih bistvenih razsežno-
stih, saj bi vso problematika lahko še razširili, če bi upoštevali še dejstvo,
da gre v filmu za intelektualca, ki je tudi še newyorški Jud.
ga in hkrati seveda ideološkega blaga, torej v produkciji, ki poteka pred-
vsem samo v polju simbolnega, kjer se generira točka samonanašanja, ki
se tako izkaže za mehanizem reifikacije. S tem inventivni refleksivni pri-
spevek Woodya Allena še ni opredeljen v vseh svojih bistvenih razsežno-
stih, saj bi vso problematika lahko še razširili, če bi upoštevali še dejstvo,
da gre v filmu za intelektualca, ki je tudi še newyorški Jud.