Page 174 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 174
red. kategorije 1. red. kategorije primeri

2. skupnost 4. soodločanje OŠ: Ima vsak pravico odločati o tem.
5. člana skupnosti Ima vsak pravico povedati svoje mnenje, ter več glav več ve oz.
hitreje pride do rešitve.

SŠ: So pomembna mnenja vseh dijakov v razredu.
Je prav da tudi onadva odločata o tem.

OŠ: Saj sta tudi onadva člana tega razreda.
Smo z njimi prijatelji in držimo skupaj.

SŠ: Sta člana razreda kot ostali.
Da, ker smo razred in naj bi držali skupaj.

3. družbene norme OŠ: Imajo pravico tudi oni.
Je to pravično in se mi zdi prav.

SŠ: Je prav, da se upošteva tudi njuna želja.
Je najbolj pravično, da pri odločitvi sodelujemo vsi.

6. enakopravnost OŠ: Je enakovreden kot vsi učenci.
Imajo vsi enake pravice.
3. pravice in norme
SŠ: Sta enakopravna drugim.
Ima iste pravice.

7. svoboda govora OŠ: Imajo pravico do besede.
Imata pravico povedati svoje mnenje in predloge.
Ima vsak svojo pravico do izražanja.

SŠ: Imamo vsi pravico izrazit svoje mnenje.
Tudi onadva lahko povesta svoje mnenje.
Živimo v demokratični državi ter svobodni pa tudi vsak človek
ima pravico do govora in lastega mnenja.

OŠ: Se morata samo odločiti.
Ja če plača šola, bi lahko sli vsi učenci.
Oni bi plačali.

13. neustrezno/ne vem 13. neustrezno/ne vem
SŠ: Ne vem.
Bi jima pomagali, kolikor bi le mogli.
Bi si izlet zapomnili za vedno.


   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179