Page 173 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 173
ela 6: Kategorije argumentov za soudeležbo pomoči potrebnih pri odločanju s primeri.

2. red. kategorije 1. red. kategorije primeri
Argumenti za
soodločanje: 1. vsebina predloga OŠ: Bi lahko bila njuna ideja dobra.
SŠ: So morda boljši od mojih.
1. sta del problema/re- Onadva najbolj vesta kako bi zbrali ta denar.
šitve OŠ:
Lahko imata dobre predloge.
2. denar ni pogoj za Bi lahko predlagala cenejšo varianto.
mnenje Da, ker verjetno dobro vesta na kakšen način bi pridobili denar.

SŠ: Nista onadva kriva, ker nimata denarja in imata vso pravico,
OŠ: da povesta kaj mislita.
Čeprav nimajo denarja, lahko povejo svoje mnenje, sej niso oni
8. njun osebni interes SŠ: krivi, da nimajo denarja.
Ni važno če nimata denarja in ker smo prijatelji.
pri problemu
Nista kriva da ne zmoreta plačati sama.
12. osebnostne lastnosti OŠ: Vsi nismo dobro finančno oskrbljeni.

Je njuno mnenje pomembno, saj gre za njiju.
Bosta onadva najlažje predlagala rešitev zase.
Gre za njiju in je prav, da sodelujeta pri nečem, kar je namenje-
no njima.

So oni zainteresirani, da bi šli na izlet zato jih je treba upošte-
vati.
Se to najbolj tiče njiju.
Da, ker gre za n jun izlet in bi lahko ocenila denarno situacijo,
lahko bi se onadva domislila ali potrdila najboljšo rešitev.

Sta pametna.

pomoči potrebnih SŠ:


   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178