Page 167 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 167
red kategorij 1. red kategorij primeri

4. skupnost 4. skupna odločitev/ OŠ: Bi jim vsi lahko pomagali.
dogovor   Smo se odločili mi sami in vsi.

5. je razred celota/ SŠ: Se gre za skupno odločitev.
skupnost   So se drugi dijaki strinjali s tem.

OŠ: Si razred mora pomagati med seboj.
  Je eden izmed nas.

SŠ: Smo sošolci in si moramo v stiski pomagati.
  Je razred celota, ki mora držati skupaj.

6. medosebni odnosi OŠ: Smo prijatelji in si pomagamo.
  Sta njihova vrstnika in lahko tudi prijatelja.
3. družbene norme –
pravično, moralno SŠ: Smo prijatelji in si moramo medsebojno pomagati.
  Mislim da bi jima pokazali, da nam ni vseeno zanju.
5. norme
OŠ: Bi bilo bolj pravično.
  Si moramo med seboj pomagati.

SŠ: Se mi zdi to človeška gesta.
  Se mi to zdi pravilno iz zrelo.
  Je to edino moralno.

10. okoliščine OŠ: Onadva nista kriva, da nimata denarja.

SŠ: Nista ona kriva, da jima to ni omogočeno.
  Imata pravico na izlet in nista kriva za finančno stanje doma.

OŠ: Ne vem.

13. neustrezno/ne vem 13. neustrezno/ne vem   So bogati.
SŠ: Ne vem.

  Imajo vsi pravico do govora.


   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172