Page 124 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 124
red kategorij 1. red kategorij primeri
2. skupnost 5. na razred, skupnost
negativno vpliva OŠ:
4. žaljivo
6. medosebni odnosi,
razumevanje drugega SŠ: Ne, ker to povzroči konflikt v razredu.
Ne, ker razred nebi bil več skupnost.
7. se ne tiče vseh
OŠ: Bi tako lahko razpadlo veliko prijateljstev.
2. žaljivo Ga potem ostali zajebavajo.
3. zadržati zase SŠ: Bi prišlo do velikih sporov in samih težav.
Bi večkrat prišlo do prepirov in različnih zamer.
4. čustvene reakcije
drugih OŠ:
SŠ: Je to stvar posameznika.
Ima vsak svoje probleme.
OŠ: Bi bilo žaljivo.
SŠ:
OŠ: Je bolje, da nekatere stvari zadržiš zase.
Lahko ostane kaj tudi zasebno.
SŠ: Imajo nekateri nesmiselne in žaljiva mnenja.
OŠ: Bi potem nekdo bil zelo žalosten oz. prizadet.
SŠ: Je komu lahko, kdaj nerodno, če se gre posredno
za njegovo osebnost.
Mogoče se kdo tega sramuje in se ne bi rad pogovarjal o tem.
2. skupnost 5. na razred, skupnost
negativno vpliva OŠ:
4. žaljivo
6. medosebni odnosi,
razumevanje drugega SŠ: Ne, ker to povzroči konflikt v razredu.
Ne, ker razred nebi bil več skupnost.
7. se ne tiče vseh
OŠ: Bi tako lahko razpadlo veliko prijateljstev.
2. žaljivo Ga potem ostali zajebavajo.
3. zadržati zase SŠ: Bi prišlo do velikih sporov in samih težav.
Bi večkrat prišlo do prepirov in različnih zamer.
4. čustvene reakcije
drugih OŠ:
SŠ: Je to stvar posameznika.
Ima vsak svoje probleme.
OŠ: Bi bilo žaljivo.
SŠ:
OŠ: Je bolje, da nekatere stvari zadržiš zase.
Lahko ostane kaj tudi zasebno.
SŠ: Imajo nekateri nesmiselne in žaljiva mnenja.
OŠ: Bi potem nekdo bil zelo žalosten oz. prizadet.
SŠ: Je komu lahko, kdaj nerodno, če se gre posredno
za njegovo osebnost.
Mogoče se kdo tega sramuje in se ne bi rad pogovarjal o tem.