Page 123 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 123
red kategorij 1. red kategorij primeri
2. skupnost 5. krepi skupnost OŠ: Bi se bolj držali skupaj.
V razredu moramo biti vsi prijatelji.
6. medosebni odnosi,
razumevanje drugega SŠ: Je to pomembno, ali razred funkcionira kot neka celota
- vsi drugačni vsi enakopravni.
3. pravica 7. svoboda govora Se tako vzpostavijo odnosi v razredu.
Je to dobro za tim.
Argumenti proti
diskusijam v šoli: OŠ: Bi se tako lažje razumeli.
Bi bili odnosi boljši.
1. odvisno od problema 10. pogojni odgovori Se potem bolje razumemo in se ne kregamo.
SŠ: Se s tem spoznavamo.
To krepi medsebojne odnose.
Je za odkrit odnos to pomembno.
OŠ: Ima vsak pravico povedati svoje mnenje.
Je lepo, da vsak pove kar si misli.
SŠ: Ima vsak pravico do izražanja svojega mnenja.
Bi tako vsak prišel do izražanja lastnega mnenja.
Je to edino prav, saj bi slišali še stališča drugih.
OŠ:
SŠ: To se mi zdi potrebno le, ko se pojavi problem.
Ne, ker odvisno o čem bi razpravljali.
2. skupnost 5. krepi skupnost OŠ: Bi se bolj držali skupaj.
V razredu moramo biti vsi prijatelji.
6. medosebni odnosi,
razumevanje drugega SŠ: Je to pomembno, ali razred funkcionira kot neka celota
- vsi drugačni vsi enakopravni.
3. pravica 7. svoboda govora Se tako vzpostavijo odnosi v razredu.
Je to dobro za tim.
Argumenti proti
diskusijam v šoli: OŠ: Bi se tako lažje razumeli.
Bi bili odnosi boljši.
1. odvisno od problema 10. pogojni odgovori Se potem bolje razumemo in se ne kregamo.
SŠ: Se s tem spoznavamo.
To krepi medsebojne odnose.
Je za odkrit odnos to pomembno.
OŠ: Ima vsak pravico povedati svoje mnenje.
Je lepo, da vsak pove kar si misli.
SŠ: Ima vsak pravico do izražanja svojega mnenja.
Bi tako vsak prišel do izražanja lastnega mnenja.
Je to edino prav, saj bi slišali še stališča drugih.
OŠ:
SŠ: To se mi zdi potrebno le, ko se pojavi problem.
Ne, ker odvisno o čem bi razpravljali.