Page 73 - Janja Žmavc, Vloga in pomen jezika v državljanski vzgoji, Komunikacijska kompetenca kot nujna sestavina odgovornega državljanstva, Digitalna knjižnica, Documenta 2
P. 73
ela 1: Pregled vsebinskih izhodišč vprašalnikov za učitelje.

Aktivno državljanstvo, Multikulturnost Retorika in argumentacija
participacija
Stališča učiteljev do vzgoje za AD v šoli Stališča do vzgoje za MK v šoli Poučevanje in raba R&A
– pogled na vlogo šole pri vzgoji mla- – pogled na vlogo šole pri vzgoji mla- – vključevanje principov R&A v
dih za AD dih za MK pouk
– poučevanje principov R&A pri
Participacija učencev/dijakov na šoli MK v razredu predmetu
– vključevanje učencev/dijakov v – obravnava družbenih razlik med – ločevanje med dobro in slabo argu-
pouk in šolske dejavnosti učenci/dijaki pri pouku predmeta mentacijo

Participativna razredna klima Vpliv R&A na pouk:
– vpliv kvalitete argumentacije na
Kohezivnost razreda ocenjevanje znanja
– odnosi med učenci/dijaki v izbra- – izboljšanje komunikacijskih spre-
nem razredu tnosti pri predmetu
Vključevanje učencev/dijakov
pri pouku Vključevanje R&A
– organizacija pouka pri predmetu ovire pri vključevanju R&A v pouk

Zaznane komunikacijske
kompetence pri učencih/dijakih

Tabela 2: Pregled vsebinskih izhodišč vprašalnikov za učence/dijake.

Aktivno državljanstvo, participacija Multikulturnost Retorika in argumentacija
Etnična identiteta
Razumevanje solidarnosti Obvladovanje argumentativnih postop-
– predlog za rešitev razrednega pro- kov
blema – konstrukcija argumenta
– sodelovanje vseh učencev/dijakov – identifikacija argumenta
pri reševanju problema – ločevanje med dobro in slabo argu-
mentacijo


   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78