Page 139 - Valerija Vendramin in Renata Šribar, Spoli, seksualnost in nasilje skozi nove medije, Digitalna knjižnica, Dissertationes 11
P. 139
Viri in literatura 

Apple, M. W. (1992). Between Moral Regulation and Democracy: The
Cultural Contradiction of the Text. The School Field, III/1-2, 49–76.

Ariès, Ph. (1991). Otrok in družinsko življenje v starem režimu, Ljubljana:
Škuc in Znanstveni inštitut FF.

Arnot, M., in Mac an Ghaill, M. (2006). (Re)contextualizing Gender Stu-
dies in Education. V: Arnot, M., in Mac an Ghaill, M. (ur.). The Rou-
tledgeFalmerReader in Gender and Education, Milton Park: Routled-
ge, 1–14.

Attwood, F. (2007). No Money Shot? Commerce, Pornography and New
Sex Taste Cultures. Sexualities, X/4, 441–456.

Austin, J. (1990). Kako napravimo kaj z besedami, Ljubljana: Škuc in Filo-
zofska fakulteta.

Baer, S. (1996). Pornography and Sexual Harassment in EU. V: Elman, A.
R. (ur.). Sexual Politics and the European Union, Providence in Oxford:
Berghahn Books, 51–65.

Bahovec, E. D. (1992) (ur.). Vzgoja med gospostvom in analizo, Ljubljana: Krt.

Bahovec, E. D. (1996). Raziskava »Učene ženske«. Delta, II/1–2, 107–116.

Bahovec, E. D. (2007). Freud, ženska in popotnikova senca, Ljubljana: Delta.

Bahovec, E. D., in Bregar Golobič, K. (2004) (ur.). Šola in vrtec skozi ogle-
dalo, Ljubljana: DZS.

Bajt, M., in Gorenc, M. (2007). Spolno vedenje: Uvod. V: Jeriček Klan-
šček, H., Lavtar, D., in Pokrajac, T. (ur.). Z zdravjem povezano vedenje
v šolskem obdobju: HBSC Slovenija 2006. Ljubljana: Inštitut za varova-
nje zdravja Republike Slovenije, 173–181.

Baudrillard, J. (1999). Simulaker in simulacija. Popoln zločin, Ljubljana:
Študentska založba.

Beasley, C. (2005). Gender & Sexuality: Critical Theories, Critical Thin-
kers, London, Thousand Oaks in New Delhi: Sage Publications.

Beauvois, J. L. (2000). Razprava o liberalni sužnosti: Analiza podrejanja.
Ljubljana: Krtina.

Benveniste, É. (1988). Problemi splošne lingvistike I., Ljubljana: Škuc in Fi-
lozofska fakulteta.

Boldin, M. (2008). Sistem koregulacije na preizkušnji. Medijska preža, 32–
33, 50–51.

Boyle, K. (2005). Media and Violence: Gendering the Debates, London:
Thousand Oaks, New Delhi: Sage
   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144