Page 137 - Valerija Vendramin in Renata Šribar, Spoli, seksualnost in nasilje skozi nove medije, Digitalna knjižnica, Dissertationes 11
P. 137
i in literatura 

Viri

Bahovec, E. D., et al. (1999). Kurikulum za vrtce, Ljubljana: Ministrstvo
za šolstvo in šport.

Fausto-Sterling, A. (1992). Myths of Gender. Biological Theories about Men
and Women, New York: Basic Books.

Given, L. M. (2008) (ur.). The Sage Encyclopedia of Qualitative Research
Methods, vol. 1 in 2, Los Angeles, London, New Delhi, Singapore: Sage.

Jaggar, M. A. (1991). Feminist Ethics. V: Becker, L. (ur.). Encyclopaedia of
Ethics, London: Garland Publishing.

Johnson, J. A. (2008). Everyday Pornographies: Pornification and Com-
mercial Sex. Prispevek na konferenci Globalization, Media and Adult/
Sexual Content: Regulation and Research, 29.–30. september, Atene.

Končnik-Goršič, N. (2004). Moj otrok odrašča, Ljubljana: Mladinska knjiga.

Košir, M., Erjavec, K., in Volčič, Z. (2006). Učni načrt. Izbirni predmet:
program osnovnošolskega izobraževanja. Vzgoja za medije: tisk, radio,
televizija, Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Zavod
RS za šolstvo.

Krek, J. (ur.) (1995). Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Slove-
niji, Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.

Kuhar, R. (2010). O tišini in indoktrinaciji. Šolski razgledi, LXI/11, 6.

Šribar, R. (2009). Vpliv medijev in IKT na spolno nasilno vedenje. Pre-
davanja in delavnice v osnovnih in srednjih šolah, projekt Profesional-
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142