Page 92 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 92
Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
razberemo, da je to skupina učencev, ki je šolsko najmanj uspešna. Med vse-
mi preostalimi kvartilnimi skupinami razlike med povprečji šolske uspe-
šnosti niso statistično pomembne.
Na Sliki 17 in Sliki 18 je prikaz šolske uspešnosti posameznih skupin
učencev glede na izraženost na obeh dimenzijah eksternega lokusa nadzora
(močni drugi in neznane okoliščine). Rezultati ANOVE za posamezno di-
menzijo eksternega lokusa nadzora enotno kažejo na statistično pomemb-
nost razlik med posameznimi kvartilnimi skupinami (p < 0,05). Iz nadalj-
njih analiz lahko izpostavimo statistično pomembno razlikovanje četrte-
ga kvartila na dimenziji eksternega lokusa nadzora – močni drugi in tre-
tjega in četrtega kvartila od prvega in drugega na dimenziji eksternega lo-
kusa nadzora – neznane okoliščine. Iz prikazov lahko razberemo, da gre
v obeh primerih za kvartilne skupine učencev, ki so šolsko manj uspešne.
Med vsemi preostalimi kvartilnimi skupinami na dimenziji eksternega lo-
kusa nadzora – močni drugi razlike med povprečji šolske uspešnosti niso
statistično pomembne.
Slika 17: Eksterni lokus nadzora – močni drugi po kvartilih in šolska uspešnost
razberemo, da je to skupina učencev, ki je šolsko najmanj uspešna. Med vse-
mi preostalimi kvartilnimi skupinami razlike med povprečji šolske uspe-
šnosti niso statistično pomembne.
Na Sliki 17 in Sliki 18 je prikaz šolske uspešnosti posameznih skupin
učencev glede na izraženost na obeh dimenzijah eksternega lokusa nadzora
(močni drugi in neznane okoliščine). Rezultati ANOVE za posamezno di-
menzijo eksternega lokusa nadzora enotno kažejo na statistično pomemb-
nost razlik med posameznimi kvartilnimi skupinami (p < 0,05). Iz nadalj-
njih analiz lahko izpostavimo statistično pomembno razlikovanje četrte-
ga kvartila na dimenziji eksternega lokusa nadzora – močni drugi in tre-
tjega in četrtega kvartila od prvega in drugega na dimenziji eksternega lo-
kusa nadzora – neznane okoliščine. Iz prikazov lahko razberemo, da gre
v obeh primerih za kvartilne skupine učencev, ki so šolsko manj uspešne.
Med vsemi preostalimi kvartilnimi skupinami na dimenziji eksternega lo-
kusa nadzora – močni drugi razlike med povprečji šolske uspešnosti niso
statistično pomembne.
Slika 17: Eksterni lokus nadzora – močni drugi po kvartilih in šolska uspešnost