Page 86 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 86
Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
Slika 15: Negativna samopodoba po kvartilih in šolska uspešnost, po spolu
Rezultati regresijske analize kažejo robustnost sampodobe kot predik-
torja, saj se ohranja statistično značilen vpliv na šolsko uspešnost ob uvedbi
sociodemografskih spremenljivk. Rezultati so prikazani v Tabeli 11.
Tabela 11: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – sociode-
mografske spremenljivke in negativna samopodoba
Negativna samopodoba se glede na povezave z drugimi v raziskavo
vključenimi spremenljivkami najmočneje in statistično pomembno pove-
zuje z odtujenostjo, anksioznostjo, eksternim lokusom – neznane okoli-
ščine (r > 0,3), med pomembnejšimi korelati pa je še anomičnost (r > 0,2).
Tudi med ostalimi spremenljivkami, kjer so korelacije sicer nižje, vendar
statistično pomembne, prevladujejo osebnostne in psihosocialne spremen-
Slika 15: Negativna samopodoba po kvartilih in šolska uspešnost, po spolu
Rezultati regresijske analize kažejo robustnost sampodobe kot predik-
torja, saj se ohranja statistično značilen vpliv na šolsko uspešnost ob uvedbi
sociodemografskih spremenljivk. Rezultati so prikazani v Tabeli 11.
Tabela 11: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – sociode-
mografske spremenljivke in negativna samopodoba
Negativna samopodoba se glede na povezave z drugimi v raziskavo
vključenimi spremenljivkami najmočneje in statistično pomembno pove-
zuje z odtujenostjo, anksioznostjo, eksternim lokusom – neznane okoli-
ščine (r > 0,3), med pomembnejšimi korelati pa je še anomičnost (r > 0,2).
Tudi med ostalimi spremenljivkami, kjer so korelacije sicer nižje, vendar
statistično pomembne, prevladujejo osebnostne in psihosocialne spremen-