Page 82 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 82
 Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
iskavah se je izkazala npr. povezanost socioekonomskega statusa in anomi-
je (Bumstead 1975).20
Tabela 10: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – sociode-
mografske spremenljivke in anomičnost

Rezultati v Tabeli 10 kažejo, da je anomičnost, ob kontroli sociodemo-
grafskih spremenljivk, šibko negativno povezana s šolsko uspešnostjo, če-
prav je tokrat statistična značilnost tik nad sprejemljivo mejo (p = 0,052).
Podobno kot pri socialni anksioznosti, velja tudi v tem primeru preučiti
kumulativen učinek anomičnosti in nekaterih sorodnih psihosocialnih
konstruktov.

20 D. C. Bumstead, Freshman Socialization: The Influence of Social Class Backgrounds on the
Adaptation of Students, Human Relations (1975), št. 4.
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87