Page 126 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 126
 Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
lah se izpostavljajo z najvišjimi vrednostmi pri zadnjih šestih spremenljiv-
kah, pri katerih lahko največji pomen pripišemo negativni samopodobi in
eksternima lokusoma nadzora.
Tabela 18: Pojasnitev šolske uspešnosti v osnovni šoli in tranzicijske šolske uspe-
šnosti

*p < 0,05, **p < 0,01
Ni značilne razlike med povprečji pri nadzoru s strani staršev, je pa gle-
de navezanosti na starše. To je pravzaprav odsev prejšnje ugotovitve, da je
navezanost sploh pomembnejša za šolsko uspešnost in po vsej verjetnosti
za družinsko življenje.
Relevantne spremenljivke bomo opazovali tudi znotraj dveh regresijskih
modelov. V njih bomo vnesli samo spremenljivke, za katere smo ugotovi-
li, da so bodisi empirično bodisi teoretično visoko relevantne. Zaradi tega
bomo izpustili tudi strukturo družine, kjer se je izkazalo, da število otrok
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131