Page 110 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 110
 Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
Slika 23: Dejavnosti faktorja 4 (družina in religija) po kvartilih in šolska uspe-
šnost

Slika 24 kaže na povezanost uporabe elektronskih medijev ter šolske
uspešnosti (r = 0,08; p < 0,01). Velja omeniti, da pripadnost 3. kvartilu pri
štirih tipih dejavnosti pomeni največjo šolsko uspešnost.

Rezultati regresijske analize v Tabeli 16 prikazujejo povezanost med de-
javnostmi in šolsko uspešnostjo, ob kontroli vpliva treh sociodemografskih
spremenljivk. Sociodemografske spremenljivke smo kontrolirali glede na
njihovo povezanost s prostočasovnimi dejavnostmi, kot tudi s šolsko uspe-
šnostjo.31

31 A. Holland, T. Andre, Participation in Extracurricular Activities in Secondary-school - What
is Known, What Needs to be Known, Review of Educational Research (1987), št. 4. E. B. Stewart,
School Structural Characteristics, Student Effort, Peer Associations, and Parental Involvement:
The Influence of School- and Individual-Level Factors on Academic Achievement, Education
and Urban Society (2008), št. 1.
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115