Page 109 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 109
Prostočasovne dejavnosti in šolska uspešnost 
(r = -0,15; p < 0,001). Edina skupina, ki se od ostalih po uspešnosti stati-
stično značilno razlikuje, je četrta (p < 0,0001).

Slika 22: Dejavnosti faktorja 3 (pasivno preživljanje prostega časa) po kvartilih
in šolska uspešnost

Slika 22 kaže odnos med šolsko uspešnostjo in pasivnimi dejavnostmi.
Bolj pogosto pasivno preživljanje prostega časa je povezano z višjo šolsko
uspešnostjo (r = 0,18; p < 0,001). Razlike med skupinami so statistično
značilne (p < 0,05), izjema sta 3. in 4. skupina, kjer razlika ni signifikantna.
Četrta skupina, ki se najpogosteje ukvarja s pasivnimi dejavnostmi, nima
najvišje povprečne šolske uspešnosti.

Podobno kot s faktorjema 1 in 3, sta tudi pri faktorju 4 bolj pogosto pre-
življanje časa z družino in vključenost v verske dejavnosti povezana z višjo
šolsko uspešnostjo (Slika 23; r = 0,10; p < 0,001). Razlike med 1. in 4. sku-
pino so statistično značilne. Ponovno pripadnost 4. kvartilu nekoliko zni-
ža šolsko uspešnost, v primerjavi s 3. kvartilom.

Povezanost med športnimi dejavnostmi (Faktor 5) in šolsko uspešnostjo
ne daje enoznačne slike. Razlike med skupinami niso statistično značilne
(r = 0,01; p>0,05).
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114