Page 24 - Tatjana Vonta, Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih sprememb, Digitalna knjižnica, Dissertationes 8
P. 24
Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih sprememb
membnih gibal njenega razvoja pa je bilo tudi vse bolj prisotno spoznanje,
da je majhen otrok drugačen od svojih vrstnikov. Pri začetnikih institucio-
nalne organizirane predšolske vzgoje (Owen, Fröbel), ki so organizirali in-
stitucionalno predšolsko vzgojo konec 18. in v 19. stoletju, so imela ta spo-
znanja povsem intuitivno in humanistično naravo.
membnih gibal njenega razvoja pa je bilo tudi vse bolj prisotno spoznanje,
da je majhen otrok drugačen od svojih vrstnikov. Pri začetnikih institucio-
nalne organizirane predšolske vzgoje (Owen, Fröbel), ki so organizirali in-
stitucionalno predšolsko vzgojo konec 18. in v 19. stoletju, so imela ta spo-
znanja povsem intuitivno in humanistično naravo.