Page 65 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 65
65
() Standardne napake so navedene v oklepajih.
(9) Izobraževalni sistem je odstopal od mednarodno opredeljene populacije, raziskavo so izvedli v višjem razredu.
† Izobraževalni sistem je dosegel standarde vzorčenja za število sodelujočih šol šele, ko so bile vključene tudi nadomestne šole.
1 Populacija izobraževalnega sistema pokriva od 90 % do 95 % ciljne populacije.
2 Izobraževalni sistem je raziskavo na ciljni populaciji izvedel v prvi polovici šolskega leta.
Slika 4.1: Povprečje dosežene stopnje državljanske vednosti, povprečje
let šolanja, povprečna starost ter percentilni graf po državah
Vir: Schulz et al., 2018: 58.
tve dosegajo povprečni dosežek državljanske vednosti na ravni mednarodne
ga povprečja.
Izobraževalni sistemi oziroma njihove entitete, o katerih se poroča pose
bej, niso dosegli rigoroznih zahtev realizacije vzorca (gre za LRK Hong Kong,
Južno Korejo in Severno Porenje-Vestfalijo (v Nemčiji)).
Med izobraževalnimi sistemi smo zabeležili opazne razlike pri državljan
ski vednosti učencev. Variacija mediane med najnižjimi in najvišjimi petimi od
stotki točk državljanske vednosti je po državah znašala 275 točk na lestvici, kar
je ekvivalentno razponu več kot treh ravni na lestvici državljanske vednosti
ICCS (Schulz et al., 2018: 58).
Iz prikaza prav tako vidimo leto šolanja. Za vse vključene izobraževalne sis
teme, razen za Norveško) velja, da so bili vključeni učenci, ki so bili v času te
državljanska vednost učencev v sloveniji
() Standardne napake so navedene v oklepajih.
(9) Izobraževalni sistem je odstopal od mednarodno opredeljene populacije, raziskavo so izvedli v višjem razredu.
† Izobraževalni sistem je dosegel standarde vzorčenja za število sodelujočih šol šele, ko so bile vključene tudi nadomestne šole.
1 Populacija izobraževalnega sistema pokriva od 90 % do 95 % ciljne populacije.
2 Izobraževalni sistem je raziskavo na ciljni populaciji izvedel v prvi polovici šolskega leta.
Slika 4.1: Povprečje dosežene stopnje državljanske vednosti, povprečje
let šolanja, povprečna starost ter percentilni graf po državah
Vir: Schulz et al., 2018: 58.
tve dosegajo povprečni dosežek državljanske vednosti na ravni mednarodne
ga povprečja.
Izobraževalni sistemi oziroma njihove entitete, o katerih se poroča pose
bej, niso dosegli rigoroznih zahtev realizacije vzorca (gre za LRK Hong Kong,
Južno Korejo in Severno Porenje-Vestfalijo (v Nemčiji)).
Med izobraževalnimi sistemi smo zabeležili opazne razlike pri državljan
ski vednosti učencev. Variacija mediane med najnižjimi in najvišjimi petimi od
stotki točk državljanske vednosti je po državah znašala 275 točk na lestvici, kar
je ekvivalentno razponu več kot treh ravni na lestvici državljanske vednosti
ICCS (Schulz et al., 2018: 58).
Iz prikaza prav tako vidimo leto šolanja. Za vse vključene izobraževalne sis
teme, razen za Norveško) velja, da so bili vključeni učenci, ki so bili v času te
državljanska vednost učencev v sloveniji