Page 61 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 61
Drugi primer vprašanja

Gre za primer naloge, ki je na zahtevnostni ravni D.

Ta naloga od učencev zahteva, da prepoznajo princip, da zakon velja za 61
vse enako. Spada v subdomeno vladavina prava, in sicer domeno državljan­
ski principi, kognitivna domena je vedenje. Nanjo je pravilno odgovorilo 89 %
(0,2) učencev v mednarodnem povprečju, v Sloveniji pa 90 % (1,0) učencev.10

Tretji primer vprašanja

Tudi tukaj imamo primer naloge z zahtevnostne ravni D. To nalogo je pravilno
rešilo 85 % (0,2) na mednarodni ravni in 90 % (1,0) učencev v Sloveniji.11

Naloga se nanaša na subdomeno državne institucije znotraj vsebinske do­
mene družba in njeni sistemi, kognitivna domena je sklepanje in analiziranje.

Četrti primer vprašanja

Tukaj je primer naloge z zahtevnostne ravni C. Nanjo je pravilno odgovorilo 82
% (1,3) naših učencev, kar je nekaj večji delež, kakor je bilo to značilno za med­
narodno povprečje, ki je 75 % (0,3).12

Gre za nalogo subdomene svoboda, znotraj vsebinske domene principi,
kognitivna domena je sklepanje in analiziranje.

10 Ibid., 49.
11 Ibid., 50.
12 Ibid., 51.

državljanska vednost učencev v sloveniji
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66